KudoZ home » English to Turkish » Computers (general)

Mixed Netware

Turkish translation: Netware karma kümeleri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Mixed Netware
Turkish translation:Netware karma kümeleri
Entered by: Emin Arı

15:21 Feb 17, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Science - Computers (general) / mixed NetWare
English term or phrase: Mixed Netware
İlgili terim, No Mixed Clusters başlığı altında şöyle bir cümlede geçiyor:

We do not support mixed NetWare 5.0/5.1 clusters
Whiz
Turkey
Netware karma kümeleri
Explanation:
Cümle içinde her ne kadar mixed netware geçiyorsa da, buradaki mixed cluster yani kümeler için bir tanımdır. Netware programının karması olamaz, sadece kümeleri karma olabilir.
Selected response from:

Emin Arı
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2karma NetWare
Ebru Kopf
4 +3Netware karma kümeleri
Emin Arı
5toplama/karma bilgisayar ağı donanımı
Salih1946


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mixed netware
karma NetWare


Explanation:
NetWare kısmına açıklık getireyim; Novell tarafından geliştirilmiş, yaygın olarak kullanılan dağıtık ağ işletim sistemidir. Netware 5 , intel pentium ve üstündeki işlemcilerle çalışan bir 32 bit ağ işletim sistemidir. Burada karma NetWare 5.0/5.1 kümelerini destelemediklerini ifade ediyorlar.

Ebru Kopf
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kalkhas: tam yazıyordum önce davranmışsınız.
3 mins
  -> :) teşekkür ederim, tam o anda kendi server'ım için boğuşuyordum üstüne geldi

agree  TranslationTime
17 hrs
  -> teşekkür ederim

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
mixed netware
toplama/karma bilgisayar ağı donanımı


Explanation:
Alternatif olur düşüncesiyle.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
mixed netware
Netware karma kümeleri


Explanation:
Cümle içinde her ne kadar mixed netware geçiyorsa da, buradaki mixed cluster yani kümeler için bir tanımdır. Netware programının karması olamaz, sadece kümeleri karma olabilir.

Emin Arı
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selcuk Akyuz
3 hrs

agree  Mahmut Karakaya
18 hrs

agree  K.K.Unal
2 days6 hrs