KudoZ home » English to Turkish » Construction / Civil Engineering

state instance

Turkish translation: devlet daireleri


08:48 May 17, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Tender
English term or phrase: state instance
The scope of works of the Contractor should include manufacture of the Working documentation and its coordination in the appropriate state instances.
shule
Turkish translation:devlet daireleri
Explanation:
ni kastediyor

yani müteahhit, proje belgelerini oluşturmaktan ve bunlarla kapı kapı dolaşıp ilgili dairelerden onay vb almaktan da sorumlu imiş
Selected response from:

Özden Arıkan
Germany
Grading comment
Teşekkürler!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2devlet daireleri
Özden Arıkan
5devlet uygulaması
Salih1946
4devletlere göre düzenleme
Serkan Doğan


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
devlet daireleri


Explanation:
ni kastediyor

yani müteahhit, proje belgelerini oluşturmaktan ve bunlarla kapı kapı dolaşıp ilgili dairelerden onay vb almaktan da sorumlu imiş

Özden Arıkan
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Teşekkürler!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yusef
4 hrs
  -> teşekkürler

agree  xxxkad
6 hrs
  -> teşekkürler

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
devletlere göre düzenleme


Explanation:
bu belgelerin değişik devletlerin kendi kanunlarına göre düzenlenmesi, icabında gerekli izin ve ruhsatların alınması vs. ifade ediliyor

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 9 mins (2005-05-17 12:58:16 GMT)
--------------------------------------------------

bence burada metni hazırlayanın (tercümanın değil) ingilizcası eccük kıt. ben ne demek istediğini söyledim sadece. şimdiye kadar çok ingilizce demek istenilen ifade şifresi çözmüşümdür. bence \"in every degree and instances\" şeklinde vekaletnamelerde geçen ve devlet dairelerinin her katman ve kısmını betimleyen bir anlatım söz konusu değil. tabi en iyisini konteksi gören bilir, demişler sonuçta

Serkan Doğan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 37

1308 days   confidence: Answerer confidence 5/5
devlet uygulaması


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 31