KudoZ home » English to Turkish » Construction / Civil Engineering

Combination Bucket

Turkish translation: kombine kepçe; çok amaçlı kepçe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Combination Bucket
Turkish translation:kombine kepçe; çok amaçlı kepçe
Entered by: Özden Arıkan

15:09 Sep 10, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / İş makineleri
English term or phrase: Combination Bucket
Aşağıdaki adreste makineyi görebilirsiniz... "Kombine Kepçe" demek geldi içimden, ama çok da emin değilim. Yorum ve fikirlerinizi bekliyorum.

Şimdiden teşekkkürler!

http://www.bobcat.com/products/att/cbucket.html
Sanye
kombine kepçe veya çok amaçlı kepçe
Explanation:
http://www.erskineattachments.com/products/attachments/6_in_...

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2006-09-10 15:55:28 GMT)
--------------------------------------------------

Combination buckets
The combination bucket is used by many contractors in the construction industry because they get four buckets in one. It can be used for dozing, grappling, levelling, digging, loading, and dumping. Because of its versatility, the combination bucket has several additional parts such as quick couplers, hoses, and pivot points, which are not found on general purpose buckets.

Yukarıdaki açıklamadan da anlaşılacağı üzere 'combination' ile bir kepçenin dört (modele göre değişebilir) kepçe yerine kullanılabildiği ifade edilmeye çalışılıyor.

Türkçe'de bunun için kombine kullanılabileceği gibi çok amaçlı veya çok işlevli terimleri de kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-10 17:20:00 GMT)
--------------------------------------------------

İlk verdiğim sayfada multi-purpose geçiyor. Burada aracın çeşitli parçalarını değiştirerek değişik amaçlarla kullanıyoruz doğru mudur? Sizin verdiğiniz linkte de zaten 'Perform a wide variety of job functions' diyor yani çok amaçlı olarak kullanılabiliyor.

Bu şartlar altında kombine kepçe kullanılabilir diye düşünüyorum.
Selected response from:

Gulser Ozcan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8kombine kepçe veya çok amaçlı kepçe
Gulser Ozcan
5çok maksatlı hfriyat makinesi
Salih1946


Discussion entries: 1





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
combination bucket
kombine kepçe veya çok amaçlı kepçe


Explanation:
http://www.erskineattachments.com/products/attachments/6_in_...

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2006-09-10 15:55:28 GMT)
--------------------------------------------------

Combination buckets
The combination bucket is used by many contractors in the construction industry because they get four buckets in one. It can be used for dozing, grappling, levelling, digging, loading, and dumping. Because of its versatility, the combination bucket has several additional parts such as quick couplers, hoses, and pivot points, which are not found on general purpose buckets.

Yukarıdaki açıklamadan da anlaşılacağı üzere 'combination' ile bir kepçenin dört (modele göre değişebilir) kepçe yerine kullanılabildiği ifade edilmeye çalışılıyor.

Türkçe'de bunun için kombine kullanılabileceği gibi çok amaçlı veya çok işlevli terimleri de kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-09-10 17:20:00 GMT)
--------------------------------------------------

İlk verdiğim sayfada multi-purpose geçiyor. Burada aracın çeşitli parçalarını değiştirerek değişik amaçlarla kullanıyoruz doğru mudur? Sizin verdiğiniz linkte de zaten 'Perform a wide variety of job functions' diyor yani çok amaçlı olarak kullanılabiliyor.

Bu şartlar altında kombine kepçe kullanılabilir diye düşünüyorum.

Gulser Ozcan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balaban Cerit
30 mins
  -> Teşekkür ederim

agree  Taner Göde: Çukurova, Hidromek, Komatsu, HITACHI ve diğerleri.
2 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  Selcuk Akyuz
3 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  Mehmet Hascan
5 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  Faruk Atabeyli: O meşhur belediye çukurlarını bunlarla kazıyorlar.. Cisibi denildiği de oluyor (En popüler markalardan biri olan JCB demek)
7 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  Serkan Doğan
14 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  Nilgün Bayram
15 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  Yasemin Açıkgün
15 hrs
  -> Teşekkür ederim

827 days   confidence: Answerer confidence 5/5
combination bucket
çok maksatlı hfriyat makinesi


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 31