KudoZ home » English to Turkish » Construction / Civil Engineering

Structural Tubing

Turkish translation: İnşaat Profili


11:41 Mar 14, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: Structural Tubing
Yine fiyat teklifindeki başka bir kalem.
Karahan Sisman
Turkey
Turkish translation:İnşaat Profili
Explanation:
İnşaatta kullanılan profil.
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)



Summary of answers provided
5 +2İnşaat Profili
Taner Göde
5inşaat boru tesisatı
Salih1946
4profil borular
Önder Öztürkçü
4Yapısal boru tesisatı
chevirmen


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
structural tubing
Yapısal boru tesisatı


Explanation:
Burada atfedilen konu bina içerisinde kullanılacak borulardır.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2007-03-14 11:56:47 GMT)
--------------------------------------------------

Fiyat teklifinde kullanılacaksa, üst yapı veya alt yapıya hitaben açıklamalı olarak yazılması gerekir.

Alt yapı işi için alt yapı borusu, üst yapı işi için üst yapı borusu şeklinde kullanılabilir.

chevirmen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: teşekkürler, ancak fiyat teklifine mesela 10 metre yapısal boru tesisatı şeklinde yazılabilir mi?


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
structural tubing
İnşaat Profili


Explanation:
İnşaatta kullanılan profil.

Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)
Notes to answerer
Asker: teşekkür ederim...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ozan karakış
1 hr

agree  Serkan Doğan
9 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
structural tubing
profil borular


Explanation:
karbon ve alaşımlı çelikten içi boş boru şeklinde profiller. Bir inşaat malzemesi

Önder Öztürkçü
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: teşekkür ederim...


642 days   confidence: Answerer confidence 5/5
structural tubing
inşaat boru tesisatı


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 31