KudoZ home » English to Turkish » Economics

multi-agency

Turkish translation: çok-kurumlu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:multi-agency
Turkish translation:çok-kurumlu
Entered by: Ali Bayraktar

10:36 Oct 18, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Economics
English term or phrase: multi-agency
..from the individual agency to the complexity of multi-agency..
teşekkürler
Ozan Kaymaz
çok-kurumlu
Explanation:
http://www.abgm.adalet.gov.tr/08asharrin.pdf

burda adalet bakanlığı "birden fazla araştırma şubeleri" demiş "multi-agency investigation" için

http://www.chex.org.uk/uploads/turkish_part_1.pdf?sess_scdc=...

bu linkte de "çok-acenteli" karşılığını kullanmışlar

http://www.skip.org.tr/documents/raporlar/004_21_sektorlerar...

Bu linkte ise "çoklu yapı" şeklinde değerlendirilmiş


benim tercihim ve bir kaç yerde de örneğine rastlanan "Çok-Kurumlu"
Selected response from:

Ali Bayraktar
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2çok-kurumluAli Bayraktar
5 +1çok kurumlu veya çok kuruluşlu
Zeynep YESIN YALCIN
5çoklu acente yapısı
Serkan Doğan
5çoklu acenta / çokyönlü acenta
Taner Göde


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5
çoklu acenta / çokyönlü acenta


Explanation:
.

Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
çoklu acente yapısı


Explanation:
acenta değil acente olarak yazılır. bkz. tdk

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
çok-kurumlu


Explanation:
http://www.abgm.adalet.gov.tr/08asharrin.pdf

burda adalet bakanlığı "birden fazla araştırma şubeleri" demiş "multi-agency investigation" için

http://www.chex.org.uk/uploads/turkish_part_1.pdf?sess_scdc=...

bu linkte de "çok-acenteli" karşılığını kullanmışlar

http://www.skip.org.tr/documents/raporlar/004_21_sektorlerar...

Bu linkte ise "çoklu yapı" şeklinde değerlendirilmiş


benim tercihim ve bir kaç yerde de örneğine rastlanan "Çok-Kurumlu"

Ali Bayraktar
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
3 hrs
  -> Teşekkürler

agree  mustafa karabiber
4 hrs
  -> Teşekkürler

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
çok kurumlu veya çok kuruluşlu


Explanation:
Bu kelimenin dilimizdeki tam anlamı "çok kurumlu" veya "çok kuruluşlu" dur.

Zeynep YESIN YALCIN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dy211
55 days