KudoZ home » English to Turkish » Economics

insertion department

Turkish translation: alt bileşen montaj birimi/bölümü


11:04 Apr 22, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Social Sciences - Economics
English term or phrase: insertion department
Şirektin üretim ve tasarım bölümlerine ek olarak bir de insertion bölümünden söz ediliyor. Metin içinde şöyle geçer: The Insertion Department sets the production volume and dynamics of the rest of the firm. Teşekkür ederim.
yalcinlu
Turkish translation:alt bileşen montaj birimi/bölümü
Explanation:
Insertiın department, her hangi bir tesisin operasyon bölümünde genelikle ana parça üzerine daha küçük parçaların yerleştirildiği birim. Sanırım sizin metininize bakıldığında bunun yakın karşılığı alt bileşen montaj bölümü olabilir.

Özellikle zarf içine konularak gönderilen banka dekontları vb basılı evrağın yanısıra zarfa konularak gönderilen el reklamlarının konulduğu yer
Selected response from:

Bulent Taylan
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Reklam Departmanıxxxgulakbelen
4alt bileşen montaj birimi/bölümü
Bulent Taylan


Discussion entries: 1





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Reklam Departmanı


Explanation:
Google linkinde aranan niteliklerde 1-2 yıllık medya deneyiminden de bahsedilmiş.


    Reference: http://www.zargan.com/sozluk.asp?Sozcuk=insertion
    Reference: http://jobs.namic.com/jobdetail.cfm?job=2870409
xxxgulakbelen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim.


1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alt bileşen montaj birimi/bölümü


Explanation:
Insertiın department, her hangi bir tesisin operasyon bölümünde genelikle ana parça üzerine daha küçük parçaların yerleştirildiği birim. Sanırım sizin metininize bakıldığında bunun yakın karşılığı alt bileşen montaj bölümü olabilir.

Özellikle zarf içine konularak gönderilen banka dekontları vb basılı evrağın yanısıra zarfa konularak gönderilen el reklamlarının konulduğu yer

Bulent Taylan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkür ederim.