KudoZ home » English to Turkish » Education / Pedagogy

Computing Interfacing

Turkish translation: Yazılım Programlama Arayüz Uygulaması


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Computing Interfacing
Turkish translation:Yazılım Programlama Arayüz Uygulaması
Entered by: xxxgulakbelen

11:44 Feb 17, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Education / Pedagogy
English term or phrase: Computing Interfacing
Bölüm adı olarak 'Electronics and Computing Interfacing'

Teşekkürler
Nagme Yazgin
United Kingdom
yazılım programlama arayüzü
Explanation:
Elektronik Yazılım Programlama Arayüz Uygulaması
Selected response from:

xxxgulakbelen
Turkey
Grading comment
Cok tesekkurler!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1yazılım programlama arayüzüxxxgulakbelen
4Bilgisayar arayüzünün oluşturulması
Nurhayat KOKLU
3Elektronik ve Bilgisayar yazılım arayüz tasarımı
Emin Arı


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
computing interfacing
yazılım programlama arayüzü


Explanation:
Elektronik Yazılım Programlama Arayüz Uygulaması

xxxgulakbelen
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Cok tesekkurler!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Salih1946
5 mins
  -> teşekkür ederim.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
computing interfacing
Elektronik ve Bilgisayar yazılım arayüz tasarımı


Explanation:
Bölüm adı olarak daha uygun olacağını düşünüyorum.

Emin Arı
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
computing interfacing
Bilgisayar arayüzünün oluşturulması


Explanation:
"Elektronik ve bilgisayar arayüzünün oluşturulması" da denebilir diye düşündüm. "Interface" arabağlamak anlamında da geliyor ve sanırım burda elektronik ve bilgisayar teknolojilerinin bir araya getirilmesi söz konusu. İyi çalışmalar.

Nurhayat KOKLU
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish