KudoZ home » English to Turkish » Electronics / Elect Eng

sealed-for-life

Turkish translation: açılmamak üzere kapatılmış


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sealed-for-life
Turkish translation:açılmamak üzere kapatılmış
Entered by: Taner Göde

14:35 Oct 31, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: sealed-for-life
"...a cubicle sealed-for-life filled with SF6 at an absolute pressure of 1.4 bar at 20 ºC"

It is about ring main units
Buray
Turkey
açılmamak üzere kapatılmış
Explanation:
Açılmamak üzere (kalıcı olarak) kapatılmış


::İZAYDAŞ:: SektörTıbbi atıklar, kesin sızdırmaz ve açılmamak üzere emniyetli bir biçimde kapatılmış plastik fıçılarda gönderilmelidir. Fıçıların boyutları aşağıdaki ölçülere ...
www.izaydas.com.tr/atikkriterleri/yakmatesiskriter.html - 38k - Önbellek - Benzer sayfalar


YENİ MESAJ GAZETESİ İNTERNET SİTESİOlmadığı gibi de Danıştay olayıyla mesele açılmamak üzere kapatılmış vaziyette. Vatan topraklarının satılması gırla gidiyor. Misyonerlik had safhada. ...
www.yenimesaj.com.tr/index.php?haberno=6012198&tarih=2006-0... - 27k - Önbellek - Benzer sayfalar


Irak Türkmen Cephesi Türkiye TemsilciliğiKonu orada bir daha açılmamak üzere kapatılmış, dosta düşmana gerekli mesaj verilmişti. Bundan sonra dağınıklıktan söz etmek veya ITC'ye alternatif aramak ...
www.kerkuk.net/tr/index.asp?id=4718&katagori=2&s=detay - 109k - Önbellek - Benzer sayfalar


Boo! Forum: RuslanaLana dahil olmak üzere bu şehirde yaşayanlar sentetik. ... Üzgünüm ki konu da açılmamak üzere kapandı. ... Üzgünüm, Cevap Yazamazsınız. Konu Kapatılmış. ...
www.boodergi.com/forum/forum_posts.asp?TID=268&get=last - 28k - Önbellek - Benzer sayfalar


ÖSS, OKS (LGS), YDS Hazırlık Portalınız ---> SANALDERSANE.COMYÖK'ün bu kararı Danıştay'ın da onayından geçerse rektörler ile ilgili 'suç dosyaları' bir daha açılmamak üzere kapatılmış oluyor. ...
www.sanaldersane.com/default.asp?cmd=540495585565&pageType=... - 149k - Önbellek - Benzer sayfalar


ZAMAN GAZETESI... ölüm dosyasının belki de hiç açılmamak üzere kapanacağı anlaşılıyor. ... Bunlar resmi raporlara rağmen kapatılmış, meşhur ve etkili Amerikan gazeteleri ...
arsiv.zaman.com.tr/2001/08/14/yazarlar/FikretERTAN.htm - 22k - Önbellek - Benzer sayfalar


ZAMAN GAZETESIDaha önce de bu sütunda kaydettiğimiz üzere, bu çözüm önerisi, evrensel hukuk ... ölüm dosyasının belki de hiç açılmamak üzere kapanacağı anlaşılıyor. ...
arsiv.zaman.com.tr/2001/08/14/yazarlar/butunyazarlar.htm - 74k - Önbellek - Benzer sayfalar




--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2006-10-31 14:53:23 GMT)
--------------------------------------------------

Yukarıdaki linkler arasında konumuzu ilgilendirmeyen örnekler çıkmış (Zaman gazetesinin örnekleri vb.) Sadece teknik olanlara dikkat çekmenizi dilerim.

ÖRNEK:
İZAYDAŞ:: Sektör Tıbbi atıklar, kesin sızdırmaz ve açılmamak üzere emniyetli bir biçimde kapatılmış plastik fıçılarda gönderilmelidir. Fıçıların boyutları aşağıdaki ölçülere ...
www.izaydas.com.tr/atikkriterleri/yakmatesiskriter.html - 38k - Önbellek - Benzer sayfalar



--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2006-10-31 15:10:50 GMT)
--------------------------------------------------


http://library.abb.com/GLOBAL/SCOT/scot235.nsf/VerityDisplay...$File/RMU%20Manual%20India.pdf



--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2006-10-31 15:19:47 GMT)
--------------------------------------------------


4.4 GAS PRESSURE
SafeRing / SafePlus contains SF6 gas with a nominal
o pressure of 1.4 bar at 20 C.
SafeRing / SafePlus is sealed for life and is fitted with a
temperature-compensated pressure indicator.
Pointer in green area - unit has correct pressure
Pointer in red area - pressure is too low

Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
aradığım tam olarak buydu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9açılmamak üzere kapatılmış
Taner Göde
4 +2ömür boyu mühürlenmiş
Yasemin Açıkgün


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ömür boyu mühürlenmiş


Explanation:
http://www.ormazabal.com/pdf/CA306TR0602.pdf

Yasemin Açıkgün
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
8 mins
  -> teşekkür ederim

agree  Emine Fougner
54 mins
  -> teşekkür ederim

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
açılmamak üzere kapatılmış


Explanation:
Açılmamak üzere (kalıcı olarak) kapatılmış


::İZAYDAŞ:: SektörTıbbi atıklar, kesin sızdırmaz ve açılmamak üzere emniyetli bir biçimde kapatılmış plastik fıçılarda gönderilmelidir. Fıçıların boyutları aşağıdaki ölçülere ...
www.izaydas.com.tr/atikkriterleri/yakmatesiskriter.html - 38k - Önbellek - Benzer sayfalar


YENİ MESAJ GAZETESİ İNTERNET SİTESİOlmadığı gibi de Danıştay olayıyla mesele açılmamak üzere kapatılmış vaziyette. Vatan topraklarının satılması gırla gidiyor. Misyonerlik had safhada. ...
www.yenimesaj.com.tr/index.php?haberno=6012198&tarih=2006-0... - 27k - Önbellek - Benzer sayfalar


Irak Türkmen Cephesi Türkiye TemsilciliğiKonu orada bir daha açılmamak üzere kapatılmış, dosta düşmana gerekli mesaj verilmişti. Bundan sonra dağınıklıktan söz etmek veya ITC'ye alternatif aramak ...
www.kerkuk.net/tr/index.asp?id=4718&katagori=2&s=detay - 109k - Önbellek - Benzer sayfalar


Boo! Forum: RuslanaLana dahil olmak üzere bu şehirde yaşayanlar sentetik. ... Üzgünüm ki konu da açılmamak üzere kapandı. ... Üzgünüm, Cevap Yazamazsınız. Konu Kapatılmış. ...
www.boodergi.com/forum/forum_posts.asp?TID=268&get=last - 28k - Önbellek - Benzer sayfalar


ÖSS, OKS (LGS), YDS Hazırlık Portalınız ---> SANALDERSANE.COMYÖK'ün bu kararı Danıştay'ın da onayından geçerse rektörler ile ilgili 'suç dosyaları' bir daha açılmamak üzere kapatılmış oluyor. ...
www.sanaldersane.com/default.asp?cmd=540495585565&pageType=... - 149k - Önbellek - Benzer sayfalar


ZAMAN GAZETESI... ölüm dosyasının belki de hiç açılmamak üzere kapanacağı anlaşılıyor. ... Bunlar resmi raporlara rağmen kapatılmış, meşhur ve etkili Amerikan gazeteleri ...
arsiv.zaman.com.tr/2001/08/14/yazarlar/FikretERTAN.htm - 22k - Önbellek - Benzer sayfalar


ZAMAN GAZETESIDaha önce de bu sütunda kaydettiğimiz üzere, bu çözüm önerisi, evrensel hukuk ... ölüm dosyasının belki de hiç açılmamak üzere kapanacağı anlaşılıyor. ...
arsiv.zaman.com.tr/2001/08/14/yazarlar/butunyazarlar.htm - 74k - Önbellek - Benzer sayfalar




--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2006-10-31 14:53:23 GMT)
--------------------------------------------------

Yukarıdaki linkler arasında konumuzu ilgilendirmeyen örnekler çıkmış (Zaman gazetesinin örnekleri vb.) Sadece teknik olanlara dikkat çekmenizi dilerim.

ÖRNEK:
İZAYDAŞ:: Sektör Tıbbi atıklar, kesin sızdırmaz ve açılmamak üzere emniyetli bir biçimde kapatılmış plastik fıçılarda gönderilmelidir. Fıçıların boyutları aşağıdaki ölçülere ...
www.izaydas.com.tr/atikkriterleri/yakmatesiskriter.html - 38k - Önbellek - Benzer sayfalar



--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2006-10-31 15:10:50 GMT)
--------------------------------------------------


http://library.abb.com/GLOBAL/SCOT/scot235.nsf/VerityDisplay...$File/RMU%20Manual%20India.pdf



--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2006-10-31 15:19:47 GMT)
--------------------------------------------------


4.4 GAS PRESSURE
SafeRing / SafePlus contains SF6 gas with a nominal
o pressure of 1.4 bar at 20 C.
SafeRing / SafePlus is sealed for life and is fitted with a
temperature-compensated pressure indicator.
Pointer in green area - unit has correct pressure
Pointer in red area - pressure is too low




    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=a%C3%A7%C4%B1lmamak+...
Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 38
Grading comment
aradığım tam olarak buydu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Oktay Ardan: SF6 is used as a sealing gas (as in protecting) for electronic equipment, therefore the translation would not be appropriate. however the the gas is also a greenhouse gas and should be selaed for life in it self...lol...and never be used.
20 mins
  -> "lol"

agree  Ebru Kopf: Kesinlikle katılıyorum.
26 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  Mehmet Hascan
28 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  Emine Fougner
1 hr
  -> Teşekkür ederim.

agree  Özden Arıkan
1 hr
  -> Teşekkür ederim.

agree  Serkan Doğan: katiyyetle, tek kelimeyle 'cuk' oturmuş, ve tebrikler
3 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Faruk Atabeyli
16 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Alp Berker
1 day7 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Ebru Güler
8 days
  -> Teşekkür ederim.

agree  TurkishEnglish.com Inc.
9 days
  -> Teşekkür ederim.