KudoZ home » English to Turkish » Electronics / Elect Eng

push / pull out type replaceable bulbs

Turkish translation: tak/çıkar tipi değiştirilebilir ampüller


10:59 Mar 25, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Bulbs
English term or phrase: push / pull out type replaceable bulbs
It is a part of ligh set.
ilhanish
Turkey
Turkish translation:tak/çıkar tipi değiştirilebilir ampüller
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-03-25 11:06:15 GMT)
--------------------------------------------------

Evlerde kullanılan vida gibi çevirilerek takıp çıkarılan ampüllerden farklı olarak bir fişin prize takılması gibi takıp çıkarılabilen ampüller.
Selected response from:

Gulser Ozcan
Turkey
Grading comment
TEŞEKKÜR EDERİM
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4tak/çıkar tipi değiştirilebilir ampüller
Gulser Ozcan
4 +1geçmeli tip değiştirilebilir ampulleraparlak
4it - çek tip değiştirilebilir ampüller
Mehmet Hascan
4Üstüne bastırıp, içeri itilince dışarı çıkan
Önder Öztürkçü


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
geçmeli tip değiştirilebilir ampuller


Explanation:
-

aparlak
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ozan karakış
5 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
tak/çıkar tipi değiştirilebilir ampüller


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-03-25 11:06:15 GMT)
--------------------------------------------------

Evlerde kullanılan vida gibi çevirilerek takıp çıkarılan ampüllerden farklı olarak bir fişin prize takılması gibi takıp çıkarılabilen ampüller.

Gulser Ozcan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 109
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
TEŞEKKÜR EDERİM

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karahan Sisman
55 mins
  -> Teşekkür ederim

agree  Taner Göde: Bayonet (Süngü) tipi. Tak/Çıkar çok ama çok iyi bir karşılık olmuş. Bu teknik yaklaşımınızı ve düşünce atlayış yeteneğinizi kutlarım.
2 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  Koral Özgül: Bayonet değil. Vida gibi olmasa da onda da bir çevirme işlemi var çünkü. Ekleme: Gözden kaçmış, Ü ile ampül değil, U ile ampul olacak. Takı konurken, sondaki L ince olduğundan ampulün olur sadece.
17 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  transnirvana
23 hrs
  -> Teşekkür ederim

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Üstüne bastırıp, içeri itilince dışarı çıkan


Explanation:
"push/pull out" tıpkı CD/DVD ROM sürücüde olduğu gibi içeri bastırıldığında otomatik olarak dışarı çıkan bir mekanizmayı tanımlıyor. Fişe takma ile ilgili olduğunu sanmıyorum.

Önder Öztürkçü
Works in field
Native speaker of: Turkish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
it - çek tip değiştirilebilir ampüller


Explanation:
push-pull (it-çek) tip
http://66.102.9.104/search?q=cache:Ye-WJUZeVjsJ:www.wekatron...

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 14