KudoZ home » English to Turkish » Electronics / Elect Eng

Floating input

Turkish translation: yüzen giriş


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Floating input
Turkish translation:yüzen giriş
Entered by: Taner Göde

21:02 Apr 21, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Floating input
Teknik bir dökümanda geçen "floating input" terminolojisinin Türkçe tercümesini öğrenmek istiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.

"the following signals have a separate floating input and have to be tested separately..."

Şimdiden teşekkürler..
Zeynep YESIN YALCIN
Turkey
yüzen giriş
Explanation:
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q="floating input" +gi...

BETA DISTIC.&MEDIKALConcept of floating input circuit meets IEC safety standard. ... Giriş Devresi, Yüzen Giriş Devresi; Defibrilasyon ve kalp atışı ayarlamaya(pace making) ...
www.beta-tr.com/101g.asp - 35k - Önbellek - Benzer sayfalar

Kalp ve Kan Dolaşım SistemiBu cihaz, giriş empedansını yükseltmek ve böylece elektrod empedansının ... izole edilmiş veya “floating input” amplifikatörlerinin kullanılmasına sebep oldu.
gokhangunay.110mb.com/kvkds-biyomedikal.htm - 154k - Önbellek - Benzer sayfalar
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
Sanırım en yakın tercüme olarak bu kullanılabilir. Teşekkür ederim.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2yüzen giriş
Taner Göde
3değişken/dalgalı değer/girdi
ozan karakış


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
floating input
değişken/dalgalı değer/girdi


Explanation:
?

ozan karakış
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
floating input
yüzen giriş


Explanation:
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q="floating input" +gi...

BETA DISTIC.&MEDIKALConcept of floating input circuit meets IEC safety standard. ... Giriş Devresi, Yüzen Giriş Devresi; Defibrilasyon ve kalp atışı ayarlamaya(pace making) ...
www.beta-tr.com/101g.asp - 35k - Önbellek - Benzer sayfalar

Kalp ve Kan Dolaşım SistemiBu cihaz, giriş empedansını yükseltmek ve böylece elektrod empedansının ... izole edilmiş veya “floating input” amplifikatörlerinin kullanılmasına sebep oldu.
gokhangunay.110mb.com/kvkds-biyomedikal.htm - 154k - Önbellek - Benzer sayfalar

Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 38
Grading comment
Sanırım en yakın tercüme olarak bu kullanılabilir. Teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barisozyurt
1 hr
  -> Teşekkür ederim Sn. Özyurt.

agree  TURK TRANS
8 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. TURK TRANS.