KudoZ home » English to Turkish » Electronics / Elect Eng

RELAY BASE

Turkish translation: Röle tablası (röle yeri)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:RELAY BASE
Turkish translation:Röle tablası (röle yeri)
Entered by: Adil Sönmez

15:47 Jan 3, 2003
English to Turkish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / ELECTRICITY
English term or phrase: RELAY BASE
EQUIPMENT DRAWING
SEWAGE PANEL
Röle tablası (röle yeri)
Explanation:
“Sewage”, tek basına anlamsız, “Sewage Treatment” olması gerekir.
“Panel”, burada tek başına anlamsız, "Control Panel”,
“Distribution Panel” vs olması icap eder.

base = alt levha; ayak; baz; dipsel; esas; kaide; soket tablası; taban; temel; toprak işi

Selected response from:

Adil Sönmez
Grading comment
Merci de repondre aussi vite
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Röle tablası (röle yeri)Adil Sönmez
4röle tabanı/zemini/shenay kharatekin


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Röle tablası (röle yeri)


Explanation:
“Sewage”, tek basına anlamsız, “Sewage Treatment” olması gerekir.
“Panel”, burada tek başına anlamsız, "Control Panel”,
“Distribution Panel” vs olması icap eder.

base = alt levha; ayak; baz; dipsel; esas; kaide; soket tablası; taban; temel; toprak işi



Adil Sönmez
Grading comment
Merci de repondre aussi vite

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selcuk Akyuz: röle tablası doğru, röle yeri anlamsız
2 hrs
  -> SAĞ OL.

agree  Nilgün Bayram
3 hrs
  -> Sayın Akyüz, hiç "Dağıtım (Kumanda)Tablosu" gördünüz mü"? Bunlar saçtan imal edilir ve saç üzerinde röleler için "yer" bırakılır. Burada "röle tablası" değil "röle yeri" terimi "anlamlı olur...

agree  Önder Öztürkçü: röle kaidesi, röle tabanı, röle ayağı, artık her neyse.
18 hrs

agree  Nezih Doğu: tablası da olur, yeri de. hatta panosu veya kutusu bile olur. Nedir bu itiraz takıntısı acaba?
2 days41 mins
  -> 20 yıllık deniyimi olduğunu ifade eden bir çevirmena ait "İtiraz takıntısı" terimini anlamak mümkün değil. "Pano" üzende "Pano" ve "base" yerine "box" burada yanlış.

agree  shenay kharatekin: salih beye katılıyorum
2 days20 hrs

2 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
röle tabanı/zemini/


Explanation:
Aradığınız terim: RELAY, 27 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
TBD Bilişim relay anahtarlamak
İş Dünyası relay yedek hayvan / insan / şey
İş Dünyası relay röle
İş Dünyası relay naklen yayın yapmak
İş Dünyası relay nakletmek
İş Dünyası relay yeniden sermek / döşemek
Aradığınız terim: base, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
TBD Bilişim base taban
İş Dünyası base üs
İş Dünyası base kaide
İş Dünyası base temel
İş Dünyası base esas
İş Dünyası base dayanak noktası
İş Dünyası base taban
İş Dünyası base zemin (istatistikte , yüzdelerin hesaplanmasında payda görevi yapan , bir örnek içindeki toplam birim sayısı
İş Dünyası base dip
İş Dünyası base alkali
İş Dünyası base baz
İş Dünyası base hasis
İş Dünyası base destek
İş Dünyası base dayanak
İş Dünyası base ayak
İş Dünyası base altlık
İş Dünyası base alçak
İş Dünyası base adi
İş Dünyası base mesnet
İş Dünyası base namert
İş Dünyası base oturak
İş Dünyası base soysuz
İş Dünyası base töz
İş Dünyası base zemin




    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish