KudoZ home » English to Turkish » Energy / Power Generation

inter-turn protection / interturn protection

Turkish translation: ayrık faz koruması


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inter-turn protection / interturn protection
Turkish translation:ayrık faz koruması
Entered by: Alcasaar

09:50 Feb 17, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: inter-turn protection / interturn protection
jeneratör koruma rölesi ile ilgili

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&as_qdr=all&q=interturn...
Alcasaar
ayrık faz koruması
Explanation:
ayrık faz koruması

--------------------------------------------------
Note added at 9 saat (2009-02-17 19:10:25 GMT)
--------------------------------------------------

Ayrık faz koruması, inter-turn hatalarının hassas teshisini
sağlar ve primer stator diferansiyel korumayla birlikte
çalıstırılabilir.
Selected response from:

Nurettin Ceylan
Turkey
Grading comment
muchas gracias
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sarımlararası izolasyon / sıralandırma koruması
Salih1946
4ayrık faz koruması
Nurettin Ceylan
4sarımlar arası korumaxxxgulakbelen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sarımlar arası koruma


Explanation:
sarımlar arası koruma

xxxgulakbelen
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Sarımlararası izolasyon / sıralandırma koruması


Explanation:
Bu tam benim eski uğraş alanım ancak burada konu jeneratör ankoçları veya endüvi sarımlarından bahsedilyorsa 1. Tanım ancak "turn" TURNS OLMALIDIR; devredeki birkaç jeneratörün devreye girmesinde oluşabilecek aşırı akım veya voltaj dalgalanmasından bahsediliyorsa 2.Tanım kullanılablir.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ayrık faz koruması


Explanation:
ayrık faz koruması

--------------------------------------------------
Note added at 9 saat (2009-02-17 19:10:25 GMT)
--------------------------------------------------

Ayrık faz koruması, inter-turn hatalarının hassas teshisini
sağlar ve primer stator diferansiyel korumayla birlikte
çalıstırılabilir.


    Reference: http://www.ekosinerji.com/pdf/G60_tr.pdf
Nurettin Ceylan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
muchas gracias