KudoZ home » English to Turkish » Engineering (general)

to be called DA

Turkish translation: hasarlı


12:14 Mar 20, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: to be called DA
Bir makina veya parçanın bozulmasından mütevellit iş göremezliğini ifade için kullanılmış.

Kaşılığına "hurdaya çıkarmak" geliyor aklıma ama yine de bir danışayım istedim.
Bu DA neyin kısaltması?

Şimdiden teşekkürler
Nizamettin Yigit
Turkey
Turkish translation:hasarlı
Explanation:
küçük bir ihtimal ama belki yer darlığından "damaged"i kısaltmış olabilirler.
Selected response from:

Serdar Oncu
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1hasarlı
Serdar Oncu
1devre dışı
Cagdas Karatas


Discussion entries: 5





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
to be called da
hasarlı


Explanation:
küçük bir ihtimal ama belki yer darlığından "damaged"i kısaltmış olabilirler.

Serdar Oncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: ifade de zaten hasar var, hasardan ötürü DA olarak lagılanması/ adlandırılması ve yeniden üretilmesi gereken bir şeyden bahsediyor.

Asker: Teşekkürler. parantez içinde DA yi yine kullanarak hasarlı kullanmıştım.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan: http://66.102.9.104/search?q=cache:EPFsLWYnn34J:orlh.nd.edu/...
1 hr
  -> Teşekkür ederim.

6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
to be called da
devre dışı


Explanation:
deactivated olabilir belki

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-20 13:21:44 GMT)
--------------------------------------------------

tabi bu bakış açısıyla disabled olma ihtimali de var

Cagdas Karatas
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 20