KudoZ home » English to Turkish » Engineering (general)

dynamic range

Turkish translation: Çalışma aralığı (Sıcaklık)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dynamic range
Turkish translation:Çalışma aralığı (Sıcaklık)
Entered by: Emin Arı

09:26 Feb 2, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: dynamic range
bir aletin çalışabileceği sıcaklık aralığına dynamic range deniliyor. bununla ilgili türkçe bir tanım..
sususutestisi
Çalışma aralığı (Sıcaklık)
Explanation:
Genellikle spesifikasyonlarda verilen değerlerdir ve bu şekilde daha anlaşılır ve yaygın kullanımdır.
Selected response from:

Emin Arı
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ısı aralığı
kalkhas
5normal çalışma ısısı
Salih1946
3 +2Çalışma aralığı (Sıcaklık)
Emin Arı
5dinamik aralık
Nurettin Ceylan


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dinamik aralık


Explanation:
dinamik aralık

Nurettin Ceylan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Çalışma aralığı (Sıcaklık)


Explanation:
Genellikle spesifikasyonlarda verilen değerlerdir ve bu şekilde daha anlaşılır ve yaygın kullanımdır.

Example sentence(s):
  • Çalışma aralığı (Sıcaklık): -10 - 40 C
Emin Arı
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mahmut Karakaya
54 mins

agree  okavak
4 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
normal çalışma ısısı


Explanation:
Alternatif bir tanım olabilir.

Salih1946
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 35

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ısı aralığı


Explanation:
kameralar, bujiler, sensorler vs. için kullanılan terim.


    Reference: http://www.integralguvenlik.com/tr/dept_29.html
    Reference: http://www.transrul.com.tr/yaglamasiz-burclar.html
kalkhas
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish