KudoZ home » English to Turkish » Finance (general)

Companies were assigned scores based on their rankings over 15 metrics.

Turkish translation: şirketlere 15 ölçüte dayalı sıralamalarına uygun puan verildi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Companies were assigned scores based on their rankings over 15 metrics.
Turkish translation:şirketlere 15 ölçüte dayalı sıralamalarına uygun puan verildi
Entered by: Taner Göde

18:55 Sep 20, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / değerlendirme raporu
English term or phrase: Companies were assigned scores based on their rankings over 15 metrics.
şimdiden teşekkürler
ecetinkale
şirketlere 15 ölçüte dayalı sıralamalarına uygun puan verildi
Explanation:
companies were assigned scores based on their rankings over 15 metrics.

şirketlere 15 ölçüte dayalı sıralamalarına uygun puan verildi.
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
teşekkür ederim



Summary of answers provided
3 +3Şirketlere 15 standart üzerinden yapılan sıralamalarına göre puan verildi.
chevirmen
5şirketlere 15 ölçüte dayalı sıralamalarına uygun puan verildi
Taner Göde
4şirketler 15 ölçütlü sıralamalarına dayanarak puanlandırılmıştır.
ATIL KAYHAN


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
companies were assigned scores based on their rankings over 15 metrics.
Şirketlere 15 standart üzerinden yapılan sıralamalarına göre puan verildi.


Explanation:
--

chevirmen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ali Bayraktar: Doğru, Tam karşılığı / ayrıca 2 inci tekil şahıs değil 2 inci çoğul şahısnezaket ifade eder
6 mins
  -> Teşekkürler

agree  Gannush
19 hrs

agree  Serkan Doğan
6 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
companies were assigned scores based on their rankings over 15 metrics.
şirketlere 15 ölçüte dayalı sıralamalarına uygun puan verildi


Explanation:
companies were assigned scores based on their rankings over 15 metrics.

şirketlere 15 ölçüte dayalı sıralamalarına uygun puan verildi.

Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 52
Grading comment
teşekkür ederim

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
companies were assigned scores based on their rankings over 15 metrics.
şirketler 15 ölçütlü sıralamalarına dayanarak puanlandırılmıştır.


Explanation:
Önceki iki cümleden esinlenerek.

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20