KudoZ home » English to Turkish » Finance (general)

"to become more of an issue"

Turkish translation: "daha fazla ön plana çıkmak" (önem arzetmek / önem kazanmak)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:"to become more of an issue"
Turkish translation:"daha fazla ön plana çıkmak" (önem arzetmek / önem kazanmak)
Entered by: Taner Göde

13:26 Feb 19, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / general
English term or phrase: "to become more of an issue"
"to become more of an issue" Turkce'de nasıl ifade edebiliriz? önem kazanmak anlamında sanırım.
xxxsirius77
"daha fazla ön plana çıkmak" (önem arzetmek / önem kazanmak)
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q="to become more of an i...

"to become more of an issue" → "daha fazla ön plana çıkmak"

seems to become more of an issue

1) daha fazla ön plana çıkıyor gibi
2) daha fazla önem arzediyor gibi
3) daha fazla önem kazanıyor gibi
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
önem kazanmak kullandım, teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3"daha fazla ön plana çıkmak" (önem arzetmek / önem kazanmak)
Taner Göde
5bir sorundan daha fazla bir şey olmak
Salih1946


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
"daha fazla ön plana çıkmak" (önem arzetmek / önem kazanmak)


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q="to become more of an i...

"to become more of an issue" → "daha fazla ön plana çıkmak"

seems to become more of an issue

1) daha fazla ön plana çıkıyor gibi
2) daha fazla önem arzediyor gibi
3) daha fazla önem kazanıyor gibi

Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 52
Grading comment
önem kazanmak kullandım, teşekkürler.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özgür Salman: Evet. Daha ziyade olumsuz anlamda kullanılıyor. "Sorun gittikçe daha çok büyüyecek/önem arz edecek." gibi.
27 mins
  -> Teşekkür ederim Sn. Cyrogenix. Evet, "gittikçe büyüyor" der gibi.

agree  erbay72
1 day9 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. erbay72.

agree  barisozyurt
1 day18 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. Özyurt.

307 days   confidence: Answerer confidence 5/5
bir sorundan daha fazla bir şey olmak


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24