KudoZ home » English to Turkish » Finance (general)

Corporate Compliance

Turkish translation: kurumsal uyum/uygunluk


11:32 Apr 6, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Finance (general)
English term or phrase: Corporate Compliance
Pozisyon adı. Cümlede geçmiyor
bengu
Turkish translation:kurumsal uyum/uygunluk
Explanation:
şirket evliliklerinde veya başka ülkelerde operasyonları olan şirketlerde çalışanların uyumu ve kural hatası yapmaması için oluşturulan departman...
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q="Corporate Complianc...
Selected response from:

skaya
Turkey
Grading comment
teşekkür ederim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6kurumsal uyum/uygunluk
skaya
5Şirkete İntibak Etme
Salih1946


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
corporate compliance
kurumsal uyum/uygunluk


Explanation:
şirket evliliklerinde veya başka ülkelerde operasyonları olan şirketlerde çalışanların uyumu ve kural hatası yapmaması için oluşturulan departman...
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q="Corporate Complianc...

skaya
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Grading comment
teşekkür ederim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cagdas Karatas
10 mins
  -> teşekkürler

agree  Bülent Malkoçlar
13 mins
  -> teşekkürler

agree  aydin kaya
28 mins
  -> teşekkürler

agree  Ali Bayraktar
1 hr
  -> teşekkürler

agree  Nigar Mancini
6 hrs
  -> teşekkürler

agree  xxxAdam Dagari: "sal" ekli şeylere gıcığım ay balam, sonra burda "uyum" da söz konusu değil "kurum(içi) adaptasyon(u)" söz konusu, tabii sadece bir öneri. Adaptasyon da kesinlikle "uyum" değil
1 day8 hrs

260 days   confidence: Answerer confidence 5/5
corporate compliance
Şirkete İntibak Etme


Explanation:
Kurumsal "corporate" olmayıp "institutional"dır.

Salih1946
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24