KudoZ home » English to Turkish » Food & Drink

Candy Bar

Turkish translation: çikolata VEYA çikolata kaplı bar


20:41 Feb 22, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Food & Drink / Sweets
English term or phrase: Candy Bar
Ne anlama geldiğinden çok oturmuş Türkçe karşılığını bir anda çıkaramadım.

Şimdiden teşekkürler,

Aziz Kural
Aziz Kural
Turkey
Turkish translation:çikolata VEYA çikolata kaplı bar
Explanation:
...
Selected response from:

Ismet Ozkilic (Ph.D.)
Grading comment
Kelimenin tam karşılığı " çubuk şekerleme" .

herkese teşekkürler,

A.S. Kural
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8çikolata VEYA çikolata kaplı bar
Ismet Ozkilic (Ph.D.)
5cubuk sekerle
Salih1946
4kalıp şeker
ozan karakış
3şekerleme / çikolata
Yagiz Alp Aksoy


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
candy bar
çikolata VEYA çikolata kaplı bar


Explanation:
...

Ismet Ozkilic (Ph.D.)
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Kelimenin tam karşılığı " çubuk şekerleme" .

herkese teşekkürler,

A.S. Kural

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özgür Salman: Türkçe'de "çubuk çikolata/şekerleme" anlamında "bar" tabiri aynen kullanılabiliyor.
14 mins
  -> Haklısınız. Teşekkürler.

agree  chevirmen
21 mins
  -> Tesekkurler.

agree  Ilhan Gadis
41 mins
  -> Tesekkurler.

agree  Taner Göde: ATA Barı (Eti'nin)
1 hr
  -> Tesekkurler.

agree  Ali Bayraktar
15 hrs
  -> Tesekkurler.

agree  Dilshod Madolimov
20 hrs
  -> Tesekkurler.

agree  nalan ceper
2 days1 hr
  -> Tesekkurler.

agree  mustafa karabiber
3 days19 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
candy bar
kalıp şeker


Explanation:
...

ozan karakış
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 day17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
candy bar
şekerleme / çikolata


Explanation:
Genelde üzeri cikolata kapli olan ince uzun her türlü çikolataya denir mesela snickers, twix, milky way bunun güzel birer örneğidir ama Türkçe'de çikolata her türlü şekerlemeyi kapsadığı için, o da kullanılabilir.

Yagiz Alp Aksoy
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

229 days   confidence: Answerer confidence 5/5
candy bar
cubuk sekerle


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 10