KudoZ home » English to Turkish » Food & Drink

bulk batch of coffee

Turkish translation: Dökme kahve yığını


15:24 Aug 20, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Food & Drink / food
English term or phrase: bulk batch of coffee
Every bulk batch of coffee is assessed using the ...method
cümlesinde geçiyor teşekkürler
xxxOnTheEdges
Turkish translation:Dökme kahve yığını
Explanation:
Dökme (yani ambalajsız) kahve kümesi, bence bulk ya da beç gibi yabancı ve zorlama sözcüklere hiç gerek yok
Selected response from:

Önder Öztürkçü
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Dökme kahve yığını
Önder Öztürkçü
4her bulk kahve beçi/parti ... kullanılarak değerlendirilir /test edilir
1964


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
her bulk kahve beçi/parti ... kullanılarak değerlendirilir /test edilir


Explanation:
Buradaki bir değerlendirme ama kriter ve normlara göre olabilir
beç yerine parti en yakını(veya ağız veya kazan,..) tıbbi çevirilerde beç kullanılıyor
bulk dökme demek ama burada bulk olarak bırkmak daha iyi olabilir zira lab. ölçümü var

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Dökme kahve yığını


Explanation:
Dökme (yani ambalajsız) kahve kümesi, bence bulk ya da beç gibi yabancı ve zorlama sözcüklere hiç gerek yok

Önder Öztürkçü
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  burcin: Kesinlikle katılıyorum. Bir diğer seçenek dökme kahve yığını.
4 days

agree  1964: Bence dökme kahve yığını çok zorlama, dökme tamam da beç için ağız, parti veya kazan denilebilir bunu imalet işlemi belirler beç ise ilaç/gıda sanayinde geniş olarak kullanılıyor
6 days

agree  shenay kharatekin
19 days