KudoZ home » English to Turkish » Furniture / Household Appliances

breathable mesh fabric

Turkish translation: nefes alabilir gözenekli kumaş


11:28 Mar 18, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / Chairs
English term or phrase: breathable mesh fabric
feature of executive chair
ilhanish
Turkey
Turkish translation:nefes alabilir gözenekli kumaş
Explanation:
-
Selected response from:

Serdar Oncu
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim
Hava geçirebilen gözenekli kumaş daha uygun oluyor
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3nefes alan gözenekli kumaş
Cagdas Karatas
4 +2nefes alabilir gözenekli kumaş
Serdar Oncu
5Gözenekli kumaş
Salih1946
4delikli kumaş
Mehmet Hascan


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
nefes alan gözenekli kumaş


Explanation:
...

Cagdas Karatas
Turkey
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serdar Oncu
1 min
  -> teşekkürler

agree  Taner Göde: Çok güzel Çağdaş. Havayı geçiren, ama suyu geçirmeyen (molekül boyutunda hem de) kumaşlar bile var.
10 hrs
  -> teşekkür ederim abi

agree  mustafa karabiber
1 day22 hrs
  -> teşekkürler

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nefes alabilir gözenekli kumaş


Explanation:
-


    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=nefes+alabilir+g%C3%...
Serdar Oncu
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Teşekkür ederim
Hava geçirebilen gözenekli kumaş daha uygun oluyor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  deltaturkey: bence de. hava geclrebilen ag dokulu da derdim
5 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Ebru Güler: nefes alabilen gözenekli kumaş
18 hrs
  -> Teşekkür ederim.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
delikli kumaş


Explanation:
biz buna 'delikli kumaş' diyoruz.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2007-03-20 09:05:40 GMT)
--------------------------------------------------

aslında bizim koltuklarda '': breathable leather'' yani ''delikli deri'' kullanılıyor ama bu ''kumaşa'' da uyarlanabilir. bkz.
* koltuk iç dilimli kısımlar terletmeye karşı tamamıyla delikli deri
http://www.google.ie/search?hl=en&q=delikli deri&meta=



--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2007-03-20 09:06:20 GMT)
--------------------------------------------------

** DELİKLİ KUMAŞ'' için bkz.
http://www.google.ie/search?hl=en&q=delikli kumaş&meta=

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2007-03-20 09:07:18 GMT)
--------------------------------------------------

Oturma bölümündeki delikli kumaş sayesinde havalandırma sağlanır.
http://www.vesaire.com/urun.php?products_id=140064&tree=bebe...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2007-03-20 09:08:13 GMT)
--------------------------------------------------

Pierre cardin:0-18 kg ps 300 yeni oto koltuğu ... emniyet kilidi ve hava sirkülasyonunu sağlayan delikli kumaş kullanılarak tasarlanmıştır. ...


Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

584 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Gözenekli kumaş


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish