KudoZ home » English to Turkish » Games / Video Games / Gaming / Casino

Range Bet

Turkish translation: aralık bahsi


09:27 Jul 19, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Range Bet
Merhaba geçen günkü açıklamalar için teşekkürler. Birkaç gündür Range Bets yerine geçebilecek kısa bir kelime arıyorum. Eğer bir fikriniz varsa benimle paylaşırsanız sevinirim teşekkürler.
ilayda
Turkish translation:aralık bahsi
Explanation:
Bu bahis türü sanırsam, bir değer aralığına ilişkin uygulanan bahis. Örneğin bugün İMKB endeksi 28.600 kapattı, yarın 28900-29000 aralığında kapatacağına inanıyorsanız ve bu aralık için de bir bahis şirketi bir bahis yapmışsa o aralığa para yatırıyorsunuz.

Birebir çeviri oldu ama, aklıma başka birşey gelmiyor...
Selected response from:

Baybars Araz
Grading comment
belki daha iyi bir karşılıkçıkabilir diye 3 verdim çok teşekkürler
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sınırlı bahis miktarı
Salih1946
4parantez bahis/sıralama yeri bahsidewey
2 +1aralık bahsiBaybars Araz


Discussion entries: 4





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
range bet
parantez bahis/sıralama yeri bahsi


Explanation:
... +/- bahis de akla geliyor ama açık değil ... tabi önerdiklerim ne kadar açık, o da tartışılır.

dewey
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
range bet
aralık bahsi


Explanation:
Bu bahis türü sanırsam, bir değer aralığına ilişkin uygulanan bahis. Örneğin bugün İMKB endeksi 28.600 kapattı, yarın 28900-29000 aralığında kapatacağına inanıyorsanız ve bu aralık için de bir bahis şirketi bir bahis yapmışsa o aralığa para yatırıyorsunuz.

Birebir çeviri oldu ama, aklıma başka birşey gelmiyor...

Baybars Araz
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 3
Grading comment
belki daha iyi bir karşılıkçıkabilir diye 3 verdim çok teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan: birebir ama makul
25 mins

1249 days   confidence: Answerer confidence 5/5
range bet
sınırlı bahis miktarı


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 2