KudoZ home » English to Turkish » Games / Video Games / Gaming / Casino

settlement

Turkish translation: Hesap görme, veya Hesap Kapatma


13:03 Jul 20, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: settlement
Merhaba bu terim bahis dilinde kullanılıyor 'settlement of individual F1 Race' gibi bir türlü karar veremedim sizce en doğrusu ne olur? teşekkürler
ilayda
Turkish translation:Hesap görme, veya Hesap Kapatma
Explanation:
settlement düzeltme, tasfiye veya hesap mutabakatı anlamına da geldiğinden bağlama göre karar vermek gerekir
O verdiğiniz kadarından ne olduğu tam anlaşılmıyor aşağıda bu bağlamda ne yapıldığından anlaşılabilir
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5oyun sonu hesaplaşma işlemi
Salih1946
4 +1Hesap görme, veya Hesap Kapatma
1964
4ödeşmek/hesabı kapatmakdewey
3ödenmesi
Mustafa Er (BSc MA)


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ödenmesi


Explanation:
-

Mustafa Er (BSc MA)
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Hesap görme, veya Hesap Kapatma


Explanation:
settlement düzeltme, tasfiye veya hesap mutabakatı anlamına da geldiğinden bağlama göre karar vermek gerekir
O verdiğiniz kadarından ne olduğu tam anlaşılmıyor aşağıda bu bağlamda ne yapıldığından anlaşılabilir


1964
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan
1 hr
  -> sağolun

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ödeşmek/hesabı kapatmak


Explanation:
payback ile ilgili ise ...

dewey
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1248 days   confidence: Answerer confidence 5/5
oyun sonu hesaplaşma işlemi


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 2