KudoZ home » English to Turkish » Games / Video Games / Gaming / Casino

Why not submit you score to the highscore table?

Turkish translation: sen de puanını yüksek skorlar arasına yazdır


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Why not submit you score to the highscore table?
Turkish translation:sen de puanını yüksek skorlar arasına yazdır
Entered by: Aysun Demir

21:21 Mar 15, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Games / Video Games / Gaming / Casino / sports
English term or phrase: Why not submit you score to the highscore table?
Why not submit you score to the highscore table?
Aysun Demir
United Kingdom
sen de puanını yüksek skorlar arasına yazdır
Explanation:
belki sazanlık yapıyoruz ama olsun yav :D
Selected response from:

Cagdas Karatas
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5sen de puanını yüksek skorlar arasına yazdır
Cagdas Karatas
5 +2puanını neden skor tabelasına yazmayasın
Serkan Doğan
4 +3Puanını yüksek puanlar tabelasına yazdır
Karahan Sisman
5Yüksek puana kadar çıktığını neden kabul etmesin ki?
Salih1946
5neden sen de yaptığın skoru skor tablosuna yazdırmayasın?
Istanbul Trans
2 +2Neden en iyilerin arasında sen de yer almayasın?Dilek Senurkmez-Wollnik
3Puanını yüksek skorlar tabelasına yazdırmak istemez misin?
Murat Uzum


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
why not submit you score to the highscore table?
puanını neden skor tabelasına yazmayasın


Explanation:
puanını neden skor tabelasına yazmayasın

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-03-15 21:26:39 GMT)
--------------------------------------------------

you(r) score yazılmak istenmiş sanıyorum.
skor tabelasına skorbord da diyorlar.

Serkan Doğan
Turkey
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transnirvana
7 hrs
  -> teşekkürler.

agree  Taner Göde: Doğrudur.
9 hrs
  -> teşekkürler.

43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
why not submit you score to the highscore table?
Neden en iyilerin arasında sen de yer almayasın?


Explanation:
Sadece bir öneri. Nerede ve nasıl geçtiği çok önemli tabi.

Dilek Senurkmez-Wollnik
Germany
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde: Bu kadar güzel bir cevaba ne nedir ki?
8 hrs

agree  mustafa karabiber
11 hrs

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
why not submit you score to the highscore table?
sen de puanını yüksek skorlar arasına yazdır


Explanation:
belki sazanlık yapıyoruz ama olsun yav :D

Cagdas Karatas
Turkey
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transnirvana
6 hrs
  -> teşekkürler

agree  Taner Göde: Yes!
8 hrs
  -> teşekkürler

agree  Kenan Atalay
1 day1 hr
  -> teşekkürler

agree  Özden Arıkan: özellikle "neden" diye başlamadığınız için :D
1 day15 hrs
  -> teşekkürler

agree  deltaturkey: evet
2 days19 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
why not submit you score to the highscore table?
Puanını yüksek puanlar tabelasına yazdır


Explanation:
Yine bilgisayar oyunlarına harcadığım yıllarımı düşünüyorum :))

Karahan Sisman
Turkey
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde: Ben de harçlığımın az bir kısmını yatırmadım. Babam 1971 Opel Kadett'e binerken "Atari Salonu"nun sahibinin nasıl Mercedes 560 SEC'ye binebildiğini anlayamamıştım...
7 hrs
  -> :)))) teşekkürler...

agree  mustafa karabiber
10 hrs
  -> sağolun..

agree  Özden Arıkan: özellikle "neden" diye başlamadığınız için :D
1 day14 hrs
  -> elbette. bilgisayar oyunları çocuklarla çok fazla diyaloga girmemeli diye düşünüyorum, arada bi mesafe olmalı :))

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
why not submit you score to the highscore table?
neden sen de yaptığın skoru skor tablosuna yazdırmayasın?


Explanation:
neden sen de yaptığın skoru skor tablosuna yazdırmayasın?

Istanbul Trans
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
why not submit your score to the highscore table?
Puanını yüksek skorlar tabelasına yazdırmak istemez misin?


Explanation:
Konuşma dili kullanıldığından bence burada ki "why not" "don't you" olarak kullanılmış

Murat Uzum
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

645 days   confidence: Answerer confidence 5/5
why not submit you score to the highscore table?
Yüksek puana kadar çıktığını neden kabul etmesin ki?


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 2