KudoZ home » English to Turkish » Games / Video Games / Gaming / Casino

Play Station Game

Turkish translation: Play Station oyunu


20:59 Feb 22, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Games / Video Games / Gaming / Casino / Video Games
English term or phrase: Play Station Game
A play-station game called.....

Konsol oyunu olarak tercüme etmek istiyorum ama kullanılıyor mu?
Aziz Kural
Turkey
Turkish translation:Play Station oyunu
Explanation:
"Konsol" tabiri bu tarz oyun platformlarının hepsi için kullanılıyor. Play Station, konsol platformlarından sadece birinin ismi olduğundan, aynı şekilde, çevrilmeden kullanılıyor.

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-02-22 21:02:05 GMT)
--------------------------------------------------

Play Station haricinde Gamecube, Xbox gibi sistemlere de genel olarak "konsol" deniliyor.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-27 13:21:12 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim.
Selected response from:

Özgür Salman
Turkey
Grading comment
Oturmuş karşılığı verdiğiniz için teşekkürler.

A.S. Kural
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10Play Station oyunu
Özgür Salman
4Görüntülü oyun kaseti
Salih1946
4Video Oyun Konsolu
Yagiz Alp Aksoy


  

Answers


1 day17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
play station game
Video Oyun Konsolu


Explanation:
Aslında Türkçe'de Play Station olarak daha sıklıkla kullanılıyor. Tercümenin ne kadar resmi bir belge olduğunu bilmediğim için, video oyun konsolu ya da sadece oyun konsolu denilebilir.Hani günlük hayatta oyuncakçıya gittiğinizde ben "video oyun konsolu" almak istiyorum derseniz, boş boş bakan bir suratla karşılaşabilirsiniz:)


    Reference: http://tr.wikipedia.org/wiki/PlayStation_2
Yagiz Alp Aksoy
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
play station game
Play Station oyunu


Explanation:
"Konsol" tabiri bu tarz oyun platformlarının hepsi için kullanılıyor. Play Station, konsol platformlarından sadece birinin ismi olduğundan, aynı şekilde, çevrilmeden kullanılıyor.

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-02-22 21:02:05 GMT)
--------------------------------------------------

Play Station haricinde Gamecube, Xbox gibi sistemlere de genel olarak "konsol" deniliyor.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-02-27 13:21:12 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim.

Özgür Salman
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Oturmuş karşılığı verdiğiniz için teşekkürler.

A.S. Kural

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan
3 mins
  -> Teşekkürler...

agree  chevirmen
4 mins
  -> Teşekkürler.

agree  Taner Göde
1 hr
  -> Teşekkürler.

agree  Ali Bayraktar
1 hr
  -> Teşekkürler.

agree  Aysun Demir
7 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  ozan karakış
11 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  Dilek Senurkmez-Wollnik
12 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  Dilshod Madolimov
19 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  Murat Uzum: Teşekkürler.
1 day5 hrs

agree  mustafa karabiber
3 days19 hrs
  -> Teşekkürler.

301 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
play station game
Görüntülü oyun kaseti


Explanation:
Türkçesi bu olabilir mi?

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 2




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Cagdas Karatas