KudoZ home » English to Turkish » General / Conversation / Greetings / Letters

quick looks

Turkish translation: örnekler


15:23 Oct 18, 2007
English to Turkish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: quick looks
"business card quick looks"

teşekkürler
Gannush
Turkish translation:örnekler
Explanation:
kartvizit örnekleri

Sanırım web sitesinde küçük kartvizit resimlerini görmek için bir seçenek bu. "Örnekler" yine yorum oluyor ve "quick look" esprisini tam vermiyor ama işlevi bakımından bir alternatif olabilir.
Selected response from:

Bülent Malkoçlar
Turkey
Grading comment
Tşk
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5hızlı bakış
mustafa karabiber
5numune kartları
Taner Göde
4örnekler
Bülent Malkoçlar


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
hızlı bakış


Explanation:
Kartvivizite hızlı bir bakış atma(k)

--------------------------------------------------
Note added at 12 dakika (2007-10-18 15:36:04 GMT)
--------------------------------------------------

kartvizit olacak tabi:)

mustafa karabiber
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mehmet Hascan: ''a quick look'' için dediğiniz doğru ama soruda ''looks'' çoğulu kullanılmış her nedense.
29 mins

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
örnekler


Explanation:
kartvizit örnekleri

Sanırım web sitesinde küçük kartvizit resimlerini görmek için bir seçenek bu. "Örnekler" yine yorum oluyor ve "quick look" esprisini tam vermiyor ama işlevi bakımından bir alternatif olabilir.

Bülent Malkoçlar
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tşk

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
numune kartları


Explanation:
Elbette ki bunlar numune kartlarıdır.

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q="numune kartları"&me...

Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8