KudoZ home » English to Turkish » General / Conversation / Greetings / Letters

self-motivated

Turkish translation: motivasyon sahibi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self-motivated
Turkish translation:motivasyon sahibi
Entered by: xxxgulakbelen

13:05 Feb 2, 2009
English to Turkish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: self-motivated
CV'de kullanmak icin.
sususutestisi
motivasyon sahibi
Explanation:
İş ilanlarında aranılan niteliklerde genellikle bu şekilde kullanılmış ama daha yaygın kullanım "motivasyon gücü yüksek", "motivasyonu yüksek" veya "motivasyon becerisine sahip" şeklinde. Umarım bu alternatifler yardımcı olur.
Selected response from:

xxxgulakbelen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2motivasyon sahibixxxgulakbelen
4 +3kendini motive edebilen
Serkan Doğan
5kendinden teşvikli
Salih1946
5özgüdülenmesini sağlayan
educulus
5girişken
Kenan Atalay


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
kendini motive edebilen


Explanation:
kendini motive edebilen

Serkan Doğan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aydin kaya
2 hrs
  -> teşekkür ediyorum

disagree  60okka: burada edebilmek gibi bir durum görünmüyor, dönüşlü bir fiilden sıfat grubu oluşturulmuş, kendi kendini motive eden kişilik, self-motivated personality
3 hrs
  -> sana da teşekkür ediyorum.. :)

agree  Linguistanbul
3 hrs
  -> teşekkür ediyorum

agree  Merve Karaaslan: bu dogru: bakiniz: http://74.125.113.132/search?q=cache:0_I9rUDp6eUJ:akcaabat.m...
1 day10 hrs
  -> teşekkür ediyorum

agree  chevirmen
2 days23 hrs
  -> teşekkür ediyorum

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
girişken


Explanation:
...de olabilir

Kenan Atalay
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
özgüdülenmesini sağlayan


Explanation:
self-motivation=özgüdülenme

educulus
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 3

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
motivasyon sahibi


Explanation:
İş ilanlarında aranılan niteliklerde genellikle bu şekilde kullanılmış ama daha yaygın kullanım "motivasyon gücü yüksek", "motivasyonu yüksek" veya "motivasyon becerisine sahip" şeklinde. Umarım bu alternatifler yardımcı olur.

xxxgulakbelen
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ozan karakış
20 hrs
  -> teşekkürler

agree  Ahmet B. DONMEZ
1 day17 hrs
  -> teşekkürler

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kendinden teşvikli


Explanation:
Alternatif olabilir mi?

--------------------------------------------------
Note added at 1 day18 hrs (2009-02-04 07:52:14 GMT)
--------------------------------------------------

CV ile ilgili olduğunu fark etmemiişim. Bu yüzden tanım şöyle olabilir: "Öz Güvenli"

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12