KudoZ home » English to Turkish » General / Conversation / Greetings / Letters

Have a safe trip. Take good care of yourself.

Turkish translation: güvenli yolculuklar. kendine iyi bak.


06:53 Mar 12, 2004
English to Turkish translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: Have a safe trip. Take good care of yourself.
self-explanatory
EdithK
Switzerland
Turkish translation:güvenli yolculuklar. kendine iyi bak.
Explanation:
bu bir temenni cümlesi. yolculuğun güvenli geçmesi dileği ile birlikte yolculuğa çıkanın dikkatli olması uyarısı içeriyor.
Selected response from:

telipinu
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kazasız yolculuklar.Adil Sönmez
4 +1güvenli yolculuklar. kendine iyi bak.telipinu


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
have a safe trip. take good care of yourself.
güvenli yolculuklar. kendine iyi bak.


Explanation:
bu bir temenni cümlesi. yolculuğun güvenli geçmesi dileği ile birlikte yolculuğa çıkanın dikkatli olması uyarısı içeriyor.

telipinu
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: aynen
1 hr

agree  senin
6 hrs

disagree  murat karahan: güvenli yolculuklar diye bir kullanım yok. Olsa olsa olası bir yapı ama geçerli bir Türkçe değil.
6 hrs

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
have a safe trip. take good care of yourself.
Kazasız yolculuklar.


Explanation:
"Güvenli yolculuklar" dendiğini hiç duymadım.

Adil Sönmez