KudoZ home » English to Turkish » Government / Politics

disclosure plan

Turkish translation: Halkın Katılımı ve Bilgilendirilmesi Planı


16:30 Mar 15, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics
English term or phrase: disclosure plan
bilgilendirme planı???
I-TOUCH
Turkish translation:Halkın Katılımı ve Bilgilendirilmesi Planı
Explanation:
Yine bir önceki sorunuza verdiğim açıklamayı destekler nitelikte,
Public Consultation and Disclosure Plan (PCDP) =
Halkın Katılımı ve Bilgilendirmesi Planı (HKBP)
Halın Bilgilendirmesi ve Katılımı Planı (HBKP)
Özellikle ikinci linkteki BTC dosyaları yardımcı olabilir.
Selected response from:

Serdar Oncu
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Halkın Katılımı ve Bilgilendirilmesi Planı
Serdar Oncu
5 +1Bilgilendirme Proğramı
Taner Göde
4açıklama planı
DehaTranslation
3 +1ifşaat planı
Cagdas Karatas
4Saydamlık planı
Mehmet Hascan
3aciga cikarma plani
Ironia Wellborn


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ifşaat planı


Explanation:
...

Cagdas Karatas
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  deltaturkey: e şık olsun ifşaat olsun. açıklama, bildirim hepsi olur
3 days53 mins
  -> teşekkürler

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Saydamlık planı


Explanation:
Consultation and Disclosure : İstişare ve Saydamlık
http://66.102.9.104/search?q=cache:3tLQZS0gOtAJ:www.khrp.org...

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2007-03-15 17:26:11 GMT)
--------------------------------------------------

Kamuyu aydınlatma

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
aciga cikarma plani


Explanation:
aciga cikarma plani

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-15 17:55:17 GMT)
--------------------------------------------------

ya da ifşa planı

Ironia Wellborn
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Halkın Katılımı ve Bilgilendirilmesi Planı


Explanation:
Yine bir önceki sorunuza verdiğim açıklamayı destekler nitelikte,
Public Consultation and Disclosure Plan (PCDP) =
Halkın Katılımı ve Bilgilendirmesi Planı (HKBP)
Halın Bilgilendirmesi ve Katılımı Planı (HBKP)
Özellikle ikinci linkteki BTC dosyaları yardımcı olabilir.


    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=%22Halk%C4%B1n+Kat%C...
    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=Halk%C4%B1n+Bilgilen...
Serdar Oncu
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transnirvana
10 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  chevirmen
34 days
  -> Teşekkür ederim.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
açıklama planı


Explanation:

Burada ayrıca Public Consultation ile ilgili bir terim de söz konusu. Halk ile İstişare şeklinde alınmış.



    Reference: http://subsites.bp.com/caspian/BTC/Tur/SRAP/third_SRAP/Third...
    Reference: http://www.dsi.gov.tr/yusufeli/YusufeliProjesi-RevB-Temmuz20...
DehaTranslation
Native speaker of: Turkish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Bilgilendirme Proğramı


Explanation:
BİLGİLENDİRME PROĞRAMI şeklinde kullanırsanız doğru olur. PLAN deme zorunda değilsiniz. Aşağıda bol sayıda geçerli örnek mevcuttur.


Bilgilendirme Programi
Üniversite öğrencilerine yönelik olan "Hazine Müsteşarlığı Bilgilendirme Programı", tüm birimlerimizin görev ve sorumluluk alanları ve güncel ekonomi ...
www.hazine.gov.tr/bilgi_program.htm - 23k - Önbellek - Benzer sayfalar

Bilgilendirme Programi
Osmanlı Devletinde Hazine, çeşitli aşamalardan geçtikten sonra, 1863 yılında Maliye Nezareti bünyesinde Hazine-i Vezne'nin kurulmasıyla son şeklini almıştır ...
www.hazine.gov.tr/hmtarihce.htm - 26k - Önbellek - Benzer sayfalar
[ www.hazine.gov.tr alanından daha fazla sonuç ]

[PDF]
T.C. BAŞBAKANLIK HAZİNE MÜSTEŞARLIĞI ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE ...
Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİLGİLENDİRME PROGRAMI. Üniversite öğrencilerine yönelik olan "Hazine Müsteşarlığı Bilgilendirme Programı", tüm ...
intoffice.yasar.edu.tr/duyurular/hazine.pdf - Benzer sayfalar

Ey DSL! 0.89 Beta3 (Kota Bilgilendirme Programı) - MsXLabs ...
Konu: Ey DSL! 0.89 Beta3 (Kota Bilgilendirme Programı). Forum: Ücretsiz-Beta Yazılımlar. İnceleyin: Ey DSL! 0.89 Beta3 (Kota Bilgilendirme Programı) ...
www.msxlabs.org/forum/ucretsiz-beta-yazilimlar/22104-ey-dsl... - 72k - Önbellek - Benzer sayfalar

[DOC]
DPT'DE YAPILACAK STAJYER BİLGİLENDİRME PROGRAMI SÜRESİNCE UYULMASI ...
Dosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
SAATLER : Dönemler itibariyle Pazartesi günü başlayıp (5) gün süren Stajyer Bilgilendirme Programı, 14:00-17.00 saatleri arasında düzenlenir. ...
ekutup.dpt.gov.tr/staj/kural.doc - Benzer sayfalar

[DOC]
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIGINDA STAJ YAPACAK OLANLARA
Dosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
Madde 2 Devlet Planlama Teşkilatı 'nda Stajyer Bilgilendirme Programı ... Stajyer Bilgilendirme Programı dönemi stajyer tarafından seçilir ve başvuru ...
ekutup.dpt.gov.tr/staj/yonerge.doc - Benzer sayfalar

kayseri vergi dairesi başkanlığı
Başkanlığımızca Meslek Gruplarına yönelik bilgilendirme programı çerçevesinde 22 Şubat 2007 tarihinde Kayseri Ticaret Odası toplantı salonunda Detay için ...
www.kayserivdb.gov.tr/ - 53k - Önbellek - Benzer sayfalar

Uygulama Araçları
Çevre Eğitimi ve Bilgilendirme Programları. Kıyı yönetim ve koruma proğramının etkin olarak uygulanması, yerel aktörlerin tam desteğine bağlıdır. ...
www.akdeniz.edu.tr/muhfak/cevre/coastlearn-r/tourism/tools-... - 13k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF]
NATO Kamu Diplomasisi Bölümü Başkanı
Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Türk Akademisyenlere Yönelik NATO Bilgilendirme Programı. 260. gerçek ve anlamlı bir diyalogun kurulamadığını belirterek cevaplamıştır. ...
www.akdeniz.edu.tr/iibf/yeni/genel/dergi/Sayi11/16kaya.pdf - Benzer sayfalar

İTÜ Cevre Mühendisligi Laboratuvarları
Laboratuvar Güvenlik Bilgilendirme Programı. Laboratuvar güvenlik bilgilendirme eğitimleri laboratuvarda çalışacak bitirme, yüksek lisans ve doktora ...
www.ins.itu.edu.tr/cevre/labor/guvenlik.htm - 9k - Önbellek - Benzer sayfalar




    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=Bilgilendirme+Pro%C4...
Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barisozyurt: katılıyorum
285 days
  -> Teşekkürler Sn. Özyurt.