KudoZ home » English to Turkish » Human Resources

Creative Director

Turkish translation: kreatif direktör


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Creative Director
Turkish translation:kreatif direktör
Entered by: Nagme Yazgin

09:43 Apr 23, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Human Resources
English term or phrase: Creative Director
Meslek olarak "Creative Director"ün Türkçe karşılığı nedir acaba?

'Yaratım müdürü' diye tahmin ediyorum, ancak emin değilim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Teşekkürler,

Nağme
Nagme Yazgin
United Kingdom
kreatif direktör
Explanation:
reklam şirketlerinde böyle kullanılıyor, internette örneklerini bulabilirsiniz
Selected response from:

Özden Arıkan
Germany
Grading comment
Çok teşekkürler!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3kreatif direktör
Özden Arıkan
5sanat yoneticisi
Salih1946
5yaratıcı direktör
Istanbul Trans
3yaratım müdürüTURK TRANS


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
creative director
kreatif direktör


Explanation:
reklam şirketlerinde böyle kullanılıyor, internette örneklerini bulabilirsiniz

Özden Arıkan
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Çok teşekkürler!
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkürler!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istanbul Trans
2 mins

agree  Serkan Doğan
4 mins

agree  Gonul Taban: evet bu kullanimla ben de karsilastim
2 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
creative director
yaratıcı direktör


Explanation:
Kreatif direktöre daha Türkçe bir karşılık istiyorsanız Yaratıcı Direktör olarak da kullanabilirsiniz.



Istanbul Trans
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Yanıtınız için çok teşekkür ederim, ancak 'yaratıcı' deyince sıfat gibi duyuluyor sanki. 'Başarılı Direktör' gibi. O yüzden sanırım bu bağlamda Özden Hanım'ın yanıtı daha uygun. Yine de çok teşekkür ederim. :)


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
creative director
yaratım müdürü


Explanation:
Yaratım Müdürü (Creative Director): Birçok ajansın, yaratım müdürü adı verilen bir tane üst kademe yöneticisi vardır. Onun da görevi, ajansın yaratıcı gücünü ve bilincini her zaman ayakta tutmak ve ortaya konan fikirlere onay vermektir.



    Reference: http://www.odevarsivi.com/dosya.asp?islem=gor&dosya_no=2518
TURK TRANS
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

155 days   confidence: Answerer confidence 5/5
creative director
sanat yoneticisi


Explanation:
zargan supplied reply.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16