KudoZ home » English to Turkish » Insurance

as that is a feature for a claims made policy

Turkish translation: poliçedeki taleplerin başlıca şartı olduğundan dolayı


20:22 Mar 31, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: as that is a feature for a claims made policy
bu bir vaka poliçesi olduğu için sözleşmeyi iki yıllık süreçte uzatmaya gerek yoktur,as that is a feature for a claims made policy
ecetinkale
Turkish translation:poliçedeki taleplerin başlıca şartı olduğundan dolayı
Explanation:
poliçedeki taleplerin başlıca şartı olduğundan dolayı
Selected response from:

aydin kaya
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Tazminat talebi....
DehaTranslation
3 +2...tazminat taleplerine göre düzenlenmiş poliçeye ilişkin bir özellik olduğu için.
chevirmen
4poliçedeki taleplerin başlıca şartı olduğundan dolayı
aydin kaya
2 -1İngilizce yanlış değilsexxxtur2eng


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
İngilizce yanlış değilse


Explanation:
poliçe kapsamında tazminat talebinde bulunulan bir vaka olduğundan

xxxtur2eng

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  chevirmen: Cümle yanlış değil ama bu yanlış bir yorum.
6 mins
  -> as that is a feature for a claims made policy, bu mu cümle?

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poliçedeki taleplerin başlıca şartı olduğundan dolayı


Explanation:
poliçedeki taleplerin başlıca şartı olduğundan dolayı

aydin kaya
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  chevirmen: ?? İşte bu -poliçedeki taleplerin başlıca şartı- nasıl oluyor? Features of contract tamam, ama bu ayrı bir poliçe türü. -Bu dediğiniz gibi ise, öneriniz neden böyle değil. Gele gele en son bu hale geldi öneriniz. Bir önerinizi okumanızı tavsiye ediyorum.
6 mins
  -> tavsiyeniz için teşekkür ederim, para da versek iyi tavsiye almak çok zor. size hak veriyorum, düşününce insan daha doğru şekli bulabiliyor.

agree  xxxtur2eng: Chevirmen ile aynı fiikirdeyim, nasıl oluyor, ampul zayıf herhalde aydınlanamadım
37 mins

disagree  DehaTranslation: claims-made-policy bir sigorta terimidir. Ayrı ayrı çevrilerek konuya uygun bir çeviri yapılmamış olur.
16 hrs
  -> haklısınız ben de aynı fikirdeyim teşekkürler

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
...tazminat taleplerine göre düzenlenmiş poliçeye ilişkin bir özellik olduğu için.


Explanation:
...tazminat talepleri için düzenlenmiş poliçeye ilişkin bir özellik olduğu için.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2008-03-31 20:41:49 GMT)
--------------------------------------------------

www.eqgroup.com/Pdf/ClaimsMade_expl.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2008-03-31 20:47:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ekli referansta "claims made policy" geçmişte veya gelecekte doğabilecek tazminat talebini de kapsamına alan bir poliçe tipi olduğu belirtilmiş.

chevirmen
Turkey
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aydin kaya
3 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Ali Bayraktar
20 hrs
  -> Teşekkürler

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Tazminat talebi....


Explanation:
Claims made policy ya da Claims made basis policy sigorta terminolojisinde kullanılan bir terimdir. (Tam karşılığı: Tazminat Talebinin Yapılma Tarihi Esaslı Poliçe) Önceden oluşup yürürlükteki poliçe döneminde ortaya çıkan hasarın, poliçeyi düzenleyen sigorta şirketinden talep edilmesine imkan veren türde poliçelerdir.

DehaTranslation
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4