KudoZ home » English to Turkish » International Org/Dev/Coop

world's core

Turkish translation: Uluslararasi Iliskilerde Dunyanin Ana Beklentisi


11:03 Dec 27, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Social Sciences - International Org/Dev/Coop / social sciences
English term or phrase: world's core
"world's core demand for international relations"
serdar aygün
Turkish translation:Uluslararasi Iliskilerde Dunyanin Ana Beklentisi
Explanation:
Uluslararasi iliskilerde Dunyanin en onemli beklentisi
Selected response from:

Mustafa Yuksel
Grading comment
teşekkür ederim.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2uluslararası ilişkilerde dünyada temel talep
Özden Arıkan
5 +1Uluslararası İlişkilerde dünyanın asıl talebi(beklentisi)
Nezih Doğu
4 +2Uluslararasi Iliskilerde Dunyanin Ana BeklentisiMustafa Yuksel
4 +1uluslararası ilişkiler için dünyanın esas talebishenay kharatekin


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
uluslararası ilişkiler için dünyanın esas talebi


Explanation:
Aradığınız terim: core, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası core göbek
İş Dünyası core iç nüve
İş Dünyası core öz
İş Dünyası core esas
İş Dünyası core zıvana
İş Dünyası core içini çıkarmak
İş Dünyası core bir meyvenin göbeğini çıkarmak
İş Dünyası core fitil
İş Dünyası core eşik
İş Dünyası core dolgu
İş Dünyası core nüve
İş Dünyası core zarf
İş Dünyası core zat



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mustafa Yuksel
42 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Uluslararasi Iliskilerde Dunyanin Ana Beklentisi


Explanation:
Uluslararasi iliskilerde Dunyanin en onemli beklentisi

Mustafa Yuksel
PRO pts in category: 1
Grading comment
teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özden Arıkan
3 days14 hrs

agree  shenay kharatekin: benimkinden daha güzel bir ifade
12 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
uluslararası ilişkilerde dünyada temel talep


Explanation:
core burada world ile bir tamlama yapmayıp demand'i niteler görülüyor

dünyanın temel talebi... de yapılabilir

Özden Arıkan
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mustafa Yuksel
3 hrs

agree  shenay kharatekin: ifade güzelleşiyor gittikçe
31 days

9 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Uluslararası İlişkilerde dünyanın asıl talebi(beklentisi)


Explanation:
Ben, talepten çok beklenti kullanmayı tercih ederdim.
Kolay gelsin

Nezih Doğu
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: dediklerimizde hemen hemen aynı
22 days