KudoZ home » English to Turkish » Law: Contract(s)

proposed assignee

Turkish translation: önerilen devralan / temellük eden


19:03 Feb 4, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / İmtiyazlı Bayilik
English term or phrase: proposed assignee
Devir başlığı altında geçiyor.
Cagdas Karatas
Turkey
Turkish translation:önerilen devralan / temellük eden
Explanation:
Alternatif bir tanım olabilir.
Selected response from:

Salih1946
United States
Grading comment
Teşekkür ederim. Ben de aynı şekilde düşündüm, sadece emin olmak istedim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5onerilen devir alici
Ali Sinan ALAGOZ
5önerilen devralan / temellük eden
Salih1946
3yetkili bayi adayıAli Bayraktar


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
onerilen devir alici


Explanation:
teklif edilen/ onerilen devir edilecek sahis

Ali Sinan ALAGOZ
United Kingdom
Does not meet criteria
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
yetkili bayi adayı


Explanation:
yetkili bayi adayı
assignee'nin anlamlarından bazıları : haksahibi, temsilci, yetkili bayi, yetkili kişi

Eğer bayi ayrı bir ifade ile temsil ediliyorsa sözleşmede o zaman yanıtım yetkili kişi olur

Ali Bayraktar
Turkey
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 44

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
önerilen devralan / temellük eden


Explanation:
Alternatif bir tanım olabilir.

Salih1946
United States
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 59
Grading comment
Teşekkür ederim. Ben de aynı şekilde düşündüm, sadece emin olmak istedim.