KudoZ home » English to Turkish » Law: Contract(s)

Given under my hand

Turkish translation: hand = imza


09:15 Jan 7, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Given under my hand
Noter metinleri, vasiyetname ya da benzeri hukuk metinlerinde geciyor. "Given under my hand and under the seal of State of Virginia..." gibi.
baggins
Turkish translation:hand = imza
Explanation:

"İmzam ve Virginia Eyalet Mührü ile" gibi

Hand: a person's signature: to set one's hand to a document.

Webster's Unabridged Dictionary
Selected response from:

Selçuk Budak
Grading comment
Tesekkurler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4hand = imza
Selçuk Budak
5 +2bizzatxxxCrown
5tarafımdan imzalanmıştırshenay kharatekin
2tassarufum altındadoritoniac


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tassarufum altında


Explanation:
ya da,
"tassarufum altında bulunan",
"mülkiytim altında bulunan"

doritoniac
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in UzbekUzbek, Native in RussianRussian

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
bizzat


Explanation:
Bu belge bizzat tarafımca düzenlenmiş, imzalanmış ve Virginia Eyalet mührü ile onaylanmıştır. gibi

xxxCrown

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964: Ben bizzatı yanıt diye verdiniz sandım
7 hrs
  -> önemli degil, önemli olan arkadaslarin dogru bir yanıt varken herhangi bir alternatif getirmeksizin cevap vermesi

agree  shenay kharatekin: tarafımdan imzalanmıştır
1 day3 hrs

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
hand = imza


Explanation:

"İmzam ve Virginia Eyalet Mührü ile" gibi

Hand: a person's signature: to set one's hand to a document.

Webster's Unabridged Dictionary


Selçuk Budak
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 27
Grading comment
Tesekkurler.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964: Evet under my hand imza anlamında
55 mins
  -> thanks

agree  Adil Sönmez: imzam ve Vinjinya Eyaleüi mührü altında verildi
2 hrs
  -> thanks

agree  Umit Altug
2 hrs
  -> thaks

agree  xxxCrown: bir saat sonra verilen aynı cevaba "agree" diyenlere de agree!
4 hrs
  -> yapma erhan bizzat başka şey, imza başka NOT: bizzat = in principal, ya da principally

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tarafımdan imzalanmıştır


Explanation:
Aradığınız terim: given under my hand, 2 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası given under my hand tarafımdan imzalanmıştır


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-08 12:57:52 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

İş Dünyası given under my hand and seal imzam ve mührüm altında


    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4