KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

secured accomodation review panel

Turkish translation: güvenli konaklama inceleme paneli


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:secured accomodation review panel
Turkish translation:güvenli konaklama inceleme paneli
Entered by: Serkan Doğan

20:22 Feb 19, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: secured accomodation review panel
legal fax about a woman's secure accomodation order in uk
Nilufer CAKIR
güvenli konaklama inceleme paneli
Explanation:
güvenli konaklama inceleme paneli
Selected response from:

Serkan Doğan
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2güvenli konaklama inceleme paneli
Serkan Doğan
4 +1güvenceli ikamet statüsü
Önder Öztürkçü
4güvenli barınma inceleme kurulu
chevirmen
3oturma güvencesi teftiş kurulu
Cagdas Karatas


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
güvenli konaklama inceleme paneli


Explanation:
güvenli konaklama inceleme paneli

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 75
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transnirvana
5 mins
  -> teşekkürler

agree  Ebru Güler
1 day14 hrs
  ->  teşekkürler Ebru Hn

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
güvenceli ikamet statüsü


Explanation:
güvenceli ikamet etme (genellikle kiracılık) statüsünü gözden geçirerek, kaldırıp kaldırmamaya karar verecek kurul (panel).

Buradaki güvenceli (secured) terimiyle anlatılmak istenen, sosyal konutlarda ikamet (kiracılık) hakkının belirli bir süre ile güvence altına alınmış olması, yani kontrata aykırı bir davranış sonucunda verilecek bir mahkeme kararı olmadan o kişinin evinden çıkarılamayacağı


Önder Öztürkçü
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mustafa karabiber
10 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
güvenli barınma inceleme kurulu


Explanation:
--

chevirmen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 68

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oturma güvencesi teftiş kurulu


Explanation:
secured accommodation ile oturma izninden hariç bir de güvence altına alınmış oturma hakkı kastediliyor olmalı: buna göre ilgili güvenceyi (kimlere, ne kadar süreliğine verildiği vb.) takip ve teftiş etmekle görevli organ olabilir.

Cagdas Karatas
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 60