KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

Affidavit for Assistance under the Hague Convention on International Child Abduc

Turkish translation: Uluslararası Çocuk Kaçırmanın Hukuki Veçhelerine Dair Lahey Sözleşmesi...


14:15 Jun 11, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Affidavit for Assistance under the Hague Convention on International Child Abduc
Court documents
TurkishEnglish.com Inc.
United States
Turkish translation:Uluslararası Çocuk Kaçırmanın Hukuki Veçhelerine Dair Lahey Sözleşmesi...
Explanation:
Uluslararası Çocuk Kaçırmanın Hukuki Veçhelerine Dair Lahey Sözleşmesi muvacehesinde Yardım Başvurusu.

Hague Convention on ...'un Trkçe'deki resmi adı bu. Metinde "affidavit for assistance" geçmiyor. Ama kurum ve kişilerin yapabileceği yardım başvurusu ve bu başvuru ekinde yetkili makamlardan alınan bir beyan veya belgeden söz ediliyor.
Selected response from:

Umit Altug
Grading comment
Teşekkür ederiz.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Uluslararası Çocuk Kaçırmanın Hukuki Veçhelerine Dair Lahey Sözleşmesi...Umit Altug
4 +1Çeşitli şekildre formüle edilebilir
1964


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Çeşitli şekildre formüle edilebilir


Explanation:
La Hey antlaşması /konferansı

abduct a minor : rüşdünü ispat etmemiş bir çocuıun kaçırılması
Uluslararası (Rüşdünü ispat etmemiş) Reşit olmayan Çocuk Kaçırma üzerine La Hey Konferansı/ Antlaşması altında yardım/ beyanı

sanırım ülkelerin taahütleri birbirlerine yani bir çocuk kaçırılırsa karşılıklı yardımlaşma sözü veriliyor



1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
1 hr
  -> sağolun

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Uluslararası Çocuk Kaçırmanın Hukuki Veçhelerine Dair Lahey Sözleşmesi...


Explanation:
Uluslararası Çocuk Kaçırmanın Hukuki Veçhelerine Dair Lahey Sözleşmesi muvacehesinde Yardım Başvurusu.

Hague Convention on ...'un Trkçe'deki resmi adı bu. Metinde "affidavit for assistance" geçmiyor. Ama kurum ve kişilerin yapabileceği yardım başvurusu ve bu başvuru ekinde yetkili makamlardan alınan bir beyan veya belgeden söz ediliyor.


    Reference: http://travel.state.gov/hague_childabduction.html
Umit Altug
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 42
Grading comment
Teşekkür ederiz.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
1 hr

agree  b_gai
2 hrs

agree  Mustafa Yuksel
6 hrs