KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

prospective contractor

Turkish translation: potansiyel yüklenici


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prospective contractor
Turkish translation:potansiyel yüklenici
Entered by: Serkan Doğan

18:15 Oct 18, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / hukuk
English term or phrase: prospective contractor
Upon the completion and approved of the final designs and tender documents stated above, the prospective CONTRACTORS will be invited with an advertisement for the submission of proposals by CLIENT in accordance with the standard form of tender documents.
xxxterccu
potansiyel müteahhit/yükleniciler
Explanation:
potansiyel müteahhit/yükleniciler
Selected response from:

Serkan Doğan
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3potansiyel müteahhit/yükleniciler
Serkan Doğan
5 +2müteahhit adayları
Taner Göde


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
müteahhit adayları


Explanation:
İhale ilan ve evraklarında bunun adı "müteahhit adayları" şeklindedir.

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q="müteahhit adayları"...


PETROL LOBİSİ ÇEVRECİ KURULUŞLARDA... olan Saroz Körfezine "ölüm hattı"olan Petrol Boru hattının yapılması için, proje teklifi sunan müteahhit adayları arasında bir de Türk var: Okan Tapan. ...
www.mehmeterdur.com/page/petrollobisi.htm - 19k - Önbellek - Benzer sayfalar

HURRIYET INTERNET
Benden size tavsiye müteahhit adayları. Çürük yapın pahalı satın. Kazancınızı gerekli yerlerle paylaşın. Paylaşın ki, sizden hesap sorulmasın. ...
webarsiv.hurriyet.com.tr/1999/09/20/144452.asp - 10k - Önbellek - Benzer sayfalar

Son Dakika Haberleri (Genel) - Sayfa 127 - bordomavi.net | Forum
Ey forumumuzun Müteahhit adaylari. Ileride islerinizi büyüttügünüzde gelin bir araya gelip bir stad yapalim sehrimize,Takimimiza. ...
forum.bordomavi.net/showthread.php?t=2062&page=127 - 126k - Önbellek - Benzer sayfalar

EKONOMİK VE SOSYAL KURTULUŞ SAVAŞIMIZIN TEORİK VE PRATİK SORUNLARI (1)
Bu nedenlerle, İzmir İktisat Kongresi’ne, her ilçeden çağrılan “sanayici”lerin, aslında açıkgöz vurguncu MÜTEAHHİT adayları olduklarını; o günlerden ...
vatanpostasiguney.e-sayfa.com/.../04/ekonomik-ve-sosyal-kurtulus-savasimizin-teorik-ve-pratik-sorunlari-1/ - 93k - Önbellek - Benzer sayfalar


Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bülent Malkoçlar: bağlama göre yüklenici adayları da denebilir
12 mins
  -> Evet, haklısınız. Teşekkür ederim.

agree  Gannush
4 hrs
  -> Teşekkür ederim.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
potansiyel müteahhit/yükleniciler


Explanation:
potansiyel müteahhit/yükleniciler

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 75
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan: http://www.tedgem.gov.tr/docs/KKYDP_satinalma_kitabi.htm
12 hrs
  -> teşekkürler, prospective customer için potansiyel müşteri denildiği gibi..

agree  mustafa karabiber
1 day13 hrs
  -> teşekkürler sayın karabiber

agree  Ali Bayraktar: bağışladım :)
1 day14 hrs
  -> teşekkürler terjuman (ismini bağışlar mısın?)