KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

NCB bidding documents

Turkish translation: Ulusal Rekabete Dayalı İhale Teklif Evrakları


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:NCB bidding documents
Turkish translation:Ulusal Rekabete Dayalı İhale Teklif Evrakları
Entered by: Taner Göde

18:20 Oct 18, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / sözleşme
English term or phrase: NCB bidding documents
CONSULTANT shall be responsible to carry out all the duties envisaged in World Bank's Standard Small Works (ICB)/ Large Works (ICB)/NCB bidding documents.
xxxterccu
Ulusal Rekabete Dayalı İhale Teklif Evrakları
Explanation:
NCB = National Competitive Bidding / Ulusal Rekabete Dayalı İhale

[DOC] İHALEYE DAVET (İD)Dosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
... ve usulleri doğrultusunda, Ulusal Rekabete Dayalı İhale (National Competitive Bidding – NCB) yöntemiyle kapalı tekliflerini sunmaya davet etmektedir. ...
www.ipkb.gov.tr/ihale_ilanlari/WB3.06/WB3_GUCL_ONAR_06_IHAL... - Benzer sayfalar

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINCB (National Comp. Bidding ) Yerel Rekabetçi İhale Yöntemi aşamaları 1. - NCB (National Comp. Bidding ) Yerel Rekabetçi İhale Yöntemi uygulamaları 3 ...
hedb.meb.gov.tr/faal/liste/2007765p.htm - 26k - Önbellek - Benzer sayfalar
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Ulusal Rekabete Dayalı İhale Teklif Evrakları
Taner Göde
5Ulusal rekabete açık ihale evrakları
Mehmet Hascan


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Ulusal Rekabete Dayalı İhale Teklif Evrakları


Explanation:
NCB = National Competitive Bidding / Ulusal Rekabete Dayalı İhale

[DOC] İHALEYE DAVET (İD)Dosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
... ve usulleri doğrultusunda, Ulusal Rekabete Dayalı İhale (National Competitive Bidding – NCB) yöntemiyle kapalı tekliflerini sunmaya davet etmektedir. ...
www.ipkb.gov.tr/ihale_ilanlari/WB3.06/WB3_GUCL_ONAR_06_IHAL... - Benzer sayfalar

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINCB (National Comp. Bidding ) Yerel Rekabetçi İhale Yöntemi aşamaları 1. - NCB (National Comp. Bidding ) Yerel Rekabetçi İhale Yöntemi uygulamaları 3 ...
hedb.meb.gov.tr/faal/liste/2007765p.htm - 26k - Önbellek - Benzer sayfalar


Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 112
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kcda
1 hr
  -> Teşekkür ederim.

agree  Gannush
4 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  mustafa karabiber
1 day13 hrs
  -> Teşekkür ederim.

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ncb bidding documents
Ulusal rekabete açık ihale evrakları


Explanation:
3-Ulusal rekabete açık ihale (NATIONAL COMPETITIVE BIDDING)

http://www.butce.org/Html/dergi/pdf/sayi7.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2007-10-19 08:43:47 GMT)
--------------------------------------------------

LIB - Sınırlı Uluslararası İhale; NCB - Ulusal Rekabete Açık İhale ... ULUSAL REKABETE AÇIK İHALE. Teknik Şartnamelerin ve Teklif Değerlendirme ...
www.tkgm.gov.tr/turkce/dosyalar/diger/ant_6.ppt

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2007-10-19 08:44:05 GMT)
--------------------------------------------------

Dünya Bankasının “IBRD İkrazları ve IDA kredileri kapsamında Tedarik” başlıklı Kılavuzunda belirtilen Uluslararası Rekabete Açık İhale usullerine uygun ...
www.teias.gov.tr/DB.ATT.12.doc

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2007-10-19 08:44:35 GMT)
--------------------------------------------------

REKABETE AÇIK İHALE İLANI İHALEYE DAVET Tarım Reformu Uygulama Projesinin II Etap Köy Bazlı Katılımcı Yatırım Programı Kapsamında Rize ili Fındıklı İlçesi ...
findikli.gov.tr/modules/knowledge/print.php?itemid=1 - 4k

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2007-10-19 08:44:59 GMT)
--------------------------------------------------

Rekabete Açık İhale Yöntemi kullanılarak ve kılavuzlarda tanımlanan tüm uygun teklif. sahiplerine açık olarak yapılacaktır. ...
ipkb.gov.tr/ihale_ilanlari/31.08.2006/GA4_1_Specific%20Procurement%20Notice_Final_tr.pdf -

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 60