KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

court

Turkish translation: hakim/hakem/bilirkişi


11:33 Jan 11, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: court
Reflecting the idea that extra effort cannot be ensured, we assume that a court can easily distinguish whether no (v = 0), some (v = 1) or a substantial (v > 1) team output has been achieved.

team governance ile alakalı bır makale..burada court? bir de no (v=), some (v=1) substancial team output?

anlamları nelerdir?
barisozyurt
Turkish translation:hakim/hakem/bilirkişi
Explanation:

http://www.seslisozluk.com/?word=court&OpenSearch=1

Court:
20. The judge or judges

Bağlamdan yola çıkarak bunlardan biri kullanılabilir.

Ya da anlam düşünülerek ve cümleyi edilgen kurarak belki

"we assume that a court can easily distinguish whether no (v = 0), some (v = 1) or a substantial (v > 1) team output has been achieved."

"takım üretiminin yok (v=0), az (v=1) veya doyurucu (v>1) olması ayrımının kolaylıkla yapılabileceğini kabul ediyoruz."

denebilir (tam çeviri değil ancak court'un hakim mi, yöneticileri mi, bilirkişi mi olduğundan emin olamıyorsanız tek yapabileceğiniz de tahmin etmekse böyle demek için hakkınız olabilir).
Selected response from:

Ilhan Gadis
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2mahkeme
Serkan Doğan
4 +2hakim/hakem/bilirkişi
Ilhan Gadis
2muhakeme
nalan ceper


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mahkeme


Explanation:
mahkeme

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 75

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kcda: Doğru.
9 hrs
  -> teşekkürler

agree  mustafa karabiber
20 hrs
  -> teşekkürler

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
muhakeme


Explanation:
court karşılığı değil biliyorum ama, olablir mi. mahkeme ile ilgili içim rahat değil çünkü. belki bir açılım olur.

nalan ceper
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hakim/hakem/bilirkişi


Explanation:

http://www.seslisozluk.com/?word=court&OpenSearch=1

Court:
20. The judge or judges

Bağlamdan yola çıkarak bunlardan biri kullanılabilir.

Ya da anlam düşünülerek ve cümleyi edilgen kurarak belki

"we assume that a court can easily distinguish whether no (v = 0), some (v = 1) or a substantial (v > 1) team output has been achieved."

"takım üretiminin yok (v=0), az (v=1) veya doyurucu (v>1) olması ayrımının kolaylıkla yapılabileceğini kabul ediyoruz."

denebilir (tam çeviri değil ancak court'un hakim mi, yöneticileri mi, bilirkişi mi olduğundan emin olamıyorsanız tek yapabileceğiniz de tahmin etmekse böyle demek için hakkınız olabilir).

Ilhan Gadis
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nalan ceper: evet işte, bulmaya çalıştığım böyle birşeydi. yine güzel olmuş, ne diyeyim...
1 hr
  -> Çok sağolun.

neutral  Kcda: Bağlamda belki doğru. Court = mahkeme.
8 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  mustafa karabiber
19 hrs
  -> Teşekkür ederim.