KudoZ home » English to Turkish » Marketing

Booki magic number

Turkish translation: POS


06:43 Aug 8, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: Booki magic number
Yine satışın yapıldığı nokta ile ilgili
mayis
Turkish translation:POS
Explanation:
Bilgi eksikliği nedeniyle benden de bir yanıt gelmiyor. Sadece şimdi dikkatimi çekti. Point of Sale, sözcük olarak satış noktası olmakla birlikte bankacılıkta anlamı: kredi kartı ile alışveriş yapılırken müşteriyi borçlandırma, bankayı alacaklandıma işlemini otomatik olarak yapan makine anlamındadır( POS makinası)Ancak, sorunuza yardımcı olamıyorum. Bu bağlamda bile olsa, detaya ihtiyaç var.
Selected response from:

Ebru Ozgen Oglesbay
United States
Grading comment
Teşekkür ederim.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1POS
Ebru Ozgen Oglesbay
1 +1daha ayrıntılı bilgi gerekerhan ucgun


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
daha ayrıntılı bilgi gerek


Explanation:
en azından cümleyi görebilsek !

erhan ucgun
PRO pts in pair: 87
Grading comment
teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ebru Ozgen Oglesbay
1 hr
The asker has declined this answer
Comment: teşekkür ederim.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
POS


Explanation:
Bilgi eksikliği nedeniyle benden de bir yanıt gelmiyor. Sadece şimdi dikkatimi çekti. Point of Sale, sözcük olarak satış noktası olmakla birlikte bankacılıkta anlamı: kredi kartı ile alışveriş yapılırken müşteriyi borçlandırma, bankayı alacaklandıma işlemini otomatik olarak yapan makine anlamındadır( POS makinası)Ancak, sorunuza yardımcı olamıyorum. Bu bağlamda bile olsa, detaya ihtiyaç var.

Ebru Ozgen Oglesbay
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 31
Grading comment
Teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  erhan ucgun
4 mins