KudoZ home » English to Turkish » Marketing / Market Research

A Century of Progress at Work

Turkish translation: bakınız


04:15 May 15, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: A Century of Progress at Work
company slogan- their main marketing theme title
I llok forward to your suggestions...
MURAT TUKEL
United States
Turkish translation:bakınız
Explanation:
Herhalde bu slogan, ikili bir anlam vermek için geliştirilmiş:
Hem genel olarak "son bir yüzyıldaki gelişme"ye hem de "iş dünyasında, çalışma ortamlarında" son bir yüzyılda kaydedilen gelişmeye atıfta bulunuluyor. (Çünkü hem yaygın olarak kullanılan "Century of Progress" terimiyle -aslında genel olarak sanayi devrimine ve diğer yeniliklere atıfta bulunuyor ama sanırım bizdeki en yakın karşılığı 'çağdaş gelişme'-, belli bir anlamı olan "Progress at Work" terimini birleştirmişler.)

Eğer tahminim doğruysa, bu firmanın ürünleri/verdiği hizmetler, iş dünyasına/çalışma ortamlarına yönelik; bu durumda önerilerim şunlar:

- Bir Yüzyıldır İş Dünyasını Geliştirmek İçin Çalışıyoruz /
Bir Yüzyıldır İş Dünyasının Gelişimi İçin Çalışıyoruz

- Bir Yüzyıldır İş Dünyasındaki İlerlemelere İmzamızı Atıyoruz

- Teknoloji Çağında İş Dünyasının İlerlemesi İçin Çalışıyoruz/
Teknoloji Çağında İş Dünyasının Gelişimi İçin Çalışıyoruz

Firmanın hedef pazarı darsa, sadece çalışma ortamlarını hedef alıyorsa, şunlar da denenebilir (ama daha zorlama duruyor):

- Bir Yüzyıldır Çalışma Ortamlarındaki İlerlemelere İmzamızı Atıyoruz
- Bir Yüzyıldır Çalışma Ortamlarını Geliştiriyoruz
- Teknoloji Çağının Çalışma Ortamlarını Geliştiriyoruz

(yukarıdakilerde 'Bir Yüzyıldır' yerine 'Bir Asırdır' da denilebilir)
----

Yok eğer sadece bir yüzyıldır çalışan, kendini geliştiren bir firma olduğu anlatılmak isteniyorsa, iş sahasından bağımsız olarak şunlar da düşünülebilir:

- Bir Asırdır Yenilikçi Hizmetlerimizle İşbaşındayız

- Bir Asırdır Sizlere İlerleme Sunuyoruz/
Bir Asırdır Sizlere Gelişim Sunuyoruz

- Bir Asırdır Kendimizi Geliştiriyoruz
- Bir Yüzyıllık Sürekli Gelişim

kolay gelsin
Selected response from:

Balaban Cerit
Turkey
Grading comment
sundugunuz butun alternatifler icin tesekkurler- "Bir asirlik surekli gelisim" diye kullandim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Yüz Yıldır Hep İleri
Özden Arıkan
3bakınız
Balaban Cerit
1yüz yıllık gelişme
Mustafa Er (BSc MA)


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
a century of progress at work
yüz yıllık gelişme


Explanation:
-

Mustafa Er (BSc MA)
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a century of progress at work
bakınız


Explanation:
Herhalde bu slogan, ikili bir anlam vermek için geliştirilmiş:
Hem genel olarak "son bir yüzyıldaki gelişme"ye hem de "iş dünyasında, çalışma ortamlarında" son bir yüzyılda kaydedilen gelişmeye atıfta bulunuluyor. (Çünkü hem yaygın olarak kullanılan "Century of Progress" terimiyle -aslında genel olarak sanayi devrimine ve diğer yeniliklere atıfta bulunuyor ama sanırım bizdeki en yakın karşılığı 'çağdaş gelişme'-, belli bir anlamı olan "Progress at Work" terimini birleştirmişler.)

Eğer tahminim doğruysa, bu firmanın ürünleri/verdiği hizmetler, iş dünyasına/çalışma ortamlarına yönelik; bu durumda önerilerim şunlar:

- Bir Yüzyıldır İş Dünyasını Geliştirmek İçin Çalışıyoruz /
Bir Yüzyıldır İş Dünyasının Gelişimi İçin Çalışıyoruz

- Bir Yüzyıldır İş Dünyasındaki İlerlemelere İmzamızı Atıyoruz

- Teknoloji Çağında İş Dünyasının İlerlemesi İçin Çalışıyoruz/
Teknoloji Çağında İş Dünyasının Gelişimi İçin Çalışıyoruz

Firmanın hedef pazarı darsa, sadece çalışma ortamlarını hedef alıyorsa, şunlar da denenebilir (ama daha zorlama duruyor):

- Bir Yüzyıldır Çalışma Ortamlarındaki İlerlemelere İmzamızı Atıyoruz
- Bir Yüzyıldır Çalışma Ortamlarını Geliştiriyoruz
- Teknoloji Çağının Çalışma Ortamlarını Geliştiriyoruz

(yukarıdakilerde 'Bir Yüzyıldır' yerine 'Bir Asırdır' da denilebilir)
----

Yok eğer sadece bir yüzyıldır çalışan, kendini geliştiren bir firma olduğu anlatılmak isteniyorsa, iş sahasından bağımsız olarak şunlar da düşünülebilir:

- Bir Asırdır Yenilikçi Hizmetlerimizle İşbaşındayız

- Bir Asırdır Sizlere İlerleme Sunuyoruz/
Bir Asırdır Sizlere Gelişim Sunuyoruz

- Bir Asırdır Kendimizi Geliştiriyoruz
- Bir Yüzyıllık Sürekli Gelişim

kolay gelsin

Balaban Cerit
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 16
Grading comment
sundugunuz butun alternatifler icin tesekkurler- "Bir asirlik surekli gelisim" diye kullandim.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a century of progress at work
Yüz Yıldır Hep İleri


Explanation:
çalışmayı falan attık tabii, ilerleme at work olur zaten, işret âlemiyle ilerliyoruz diyecek değil adamlar


ille de "century" olması gerekiyorsa...

İlerlemeye Adanmış Bir Yüzyıl... cık, iyi olmuyor, şart mı asır olması, 100 yıl oluversin :-(

Özden Arıkan
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?