KudoZ home » English to Turkish » Marketing / Market Research

to give edge

Turkish translation: avantaj sağlamak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to give edge
Turkish translation:avantaj sağlamak
Entered by: Bülent Malkoçlar

23:52 Oct 26, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: to give edge
"
it is a highly effective marketing tool that gives you
the edge to differentiate your products from competition"

to give edge bir deyim.. türkçe karşılığı ne olabilir.. bir de bu cümleyi nasıl çevirirdiniz siz?
teşekkürler
Gannush
avantaj sağlama
Explanation:

Bu size ürünlerinizi rakiplerinizden farklı kılma avantajını sağlayan, son derece etkili bir pazarlama aracıdır.
Selected response from:

Bülent Malkoçlar
Turkey
Grading comment
tşk
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2avantaj sağlama
Bülent Malkoçlar
5 +1üstünlük verir
Taner Göde


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
avantaj sağlama


Explanation:

Bu size ürünlerinizi rakiplerinizden farklı kılma avantajını sağlayan, son derece etkili bir pazarlama aracıdır.


Bülent Malkoçlar
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 3
Grading comment
tşk

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hakan Sahin
3 hrs

agree  Ali Bayraktar: olanak, imkan, şans sunmak
5 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
üstünlük verir


Explanation:
to give edge = üstünlük verir

Bence "avantaj sağlamak" da doğru ve "üstünlük verir" de gayet şık duruyor, ne dersiniz?

Taha Akyol - Demokrasimiz iyi işlemiyor | Makale ve köşe yazısı 'Materyalizm' terimi ankette felsefi materyalizm değil, maddi-ekonomik değerlere üstünlük vermek anlamında kullanılıyor. "İnsan önce toplumu değil, ...
makale.turkcebilgi.com/kose-yazisi-4359-taha-akyol-demokrasimiz-iyi-islemiyor.html - 30k - Önbellek - Benzer sayfalar

Üstünlük vermek | Biyografi.info Sözlük Üstünlük vermek: 1. Üstün olma durumu, rüçhan: ... Üstünlük vermek. Türkçe Anlamı:. 1. Üstün olma durumu, rüçhan:"Bunlar kendilerini kıskançlık gibi, ...
www.biyografi.info/kelime/stnlk vermek



Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alone
11 hrs
  -> Teşekkür ederim.