KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

Mobile welfare facility

Turkish translation: Seyyar dinlenme kulübesi


15:21 Feb 20, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Mobile welfare facility
Mobile welfare facilities will be utilised in delivery awareness and appreciation training
Turkish Translators Group
Turkish translation:Seyyar dinlenme kulübesi
Explanation:
Aşağıdaki sayfa herşeyi açıklıyor, türkçede buna sanırım seyyar dinlenme kulübesi denilebilir. Dinlenme ve kulübe benzerleri ile değiştirilebilir.
Selected response from:

Gulser Ozcan
Turkey
Grading comment
thanks very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8Seyyar dinlenme kulübesi
Gulser Ozcan
4 +1mobil lavabo, seyyar tuvaletlerturtrans
4seyyar (/ mobil) dinlenme ve ihtiyaç istasyonları (/ karavanları, / alanları)Leyal


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
mobile welfare facility
Seyyar dinlenme kulübesi


Explanation:
Aşağıdaki sayfa herşeyi açıklıyor, türkçede buna sanırım seyyar dinlenme kulübesi denilebilir. Dinlenme ve kulübe benzerleri ile değiştirilebilir.


    Reference: http://www.ukgenerators.co.uk/welfare2.shtml
Gulser Ozcan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 101
Grading comment
thanks very much

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanye
1 min
  -> teşekkür ederim

agree  Balaban Cerit: Şu tanım esas alınabilir: "'Welfare facilities' are those that are necessary for the well-being of your employees, such as washing, toilet, rest and changing facilities, and somewhere clean to eat and drink during breaks." www.hse.gov.uk/pubns/indg293.htm
5 mins
  -> teºekkür ederim

agree  serdar_000: kulübe yerine baraka denmesini öneriyorum.
15 mins
  -> olabilir, tercih meselesi. teºekkür ederim.

agree  Leyal: "kulübe"yi ben de sevmedim. ayrıca yalnız "dinlenme"nin de yetersiz kaldığı kanısındayım... "ihtiyac"ı da bir şekilde ilave etmek gerek bence...
38 mins
  -> bunun farkındayım, dinlenmenin yanına eklenebilir gerekli görülen ifadeler. teºekkür ederim.

agree  Nizamettin Yigit: kulübe yerine "birimi" veya "tesisi", dinlenme yerine de "bakım" olabilir.
1 hr
  ->  teºekkür ederim

agree  A Y
4 hrs
  -> teºekkür ederim

agree  Serkan Doğan
6 hrs
  -> teºekkür ederim

agree  Sebla Ronayne: Leyal Hanim ve Niyazettin Bey'e katiliyorum, basarilar
17 hrs
  -> teºekkür ederim

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mobile welfare facility
seyyar (/ mobil) dinlenme ve ihtiyaç istasyonları (/ karavanları, / alanları)


Explanation:
anladığım ve bildiğim kadarıyla, bu karavanlar yalnız dinlenme noktası olarak değil, tüm temel ihtiyaçların giderilmesi için kurulmaktadır...

Leyal
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mobile welfare facility
mobil lavabo, seyyar tuvaletler


Explanation:
verdigim linkler gerekli aciklamayi iceriyor sanirim.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-02-20 16:59:55 GMT)
--------------------------------------------------

Mobil ihtiyac treyleri
Seyyar ihtiyac kabini
Mobil lavabo treyleri
Mobil lavabo
Lavabo karavani
Türkce degil mi, uydur uydur söyle...




    Reference: http://www.ukgenerators.co.uk/welfare2.shtml
    Reference: http://www.lgnnet.co.uk/LGN_Portal/Members/asharvey/LGN_2002...
turtrans
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxaydanmahmut: evet bence de ama neden hepsini kapsayacak bir laf olmasın
4 hrs