KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

disc-lock washer

Turkish translation: disk emniyet rondelası


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disc-lock washer
Turkish translation:disk emniyet rondelası
Entered by: Ebru Güler

09:31 Mar 5, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Machinery parts
English term or phrase: disc-lock washer
İçinde geçtiği bir cümle yok. Makine parçaları listesinde geçiyor. "Disk emniyet rondelası" demeyi düşündüm ama daha doğru bir karşılık öneren olursa sevinirim.
Ebru Güler
disk emniyet / tespit rondelası
Explanation:
Emniyet rondelası zaten standart kullanım. Bu konuda bir tereddüde gerek olmadığını düşünüyorum.

emniyet pulu / tespit rondelası gibi terimler Proz.da da önerilmiş.
Selected response from:

chevirmen
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1disk emniyet / tespit rondelası
chevirmen
4disk kilit pulu
Cagdas Karatas
4disk biçimli emniyet rondelası / kilit pulu, tespit rondelası
Mehmet Hascan
3Dönen diski -bu bir dişli de olabilir- kilitleyen conta, rondela ya da pul olsa gerek.Ali Karabulut


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
disk emniyet / tespit rondelası


Explanation:
Emniyet rondelası zaten standart kullanım. Bu konuda bir tereddüde gerek olmadığını düşünüyorum.

emniyet pulu / tespit rondelası gibi terimler Proz.da da önerilmiş.



    Reference: http://www.proz.com/kudoz/1694420
chevirmen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 50
Grading comment
Teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Faruk Atabeyli
6 mins
  -> Teşekkürler

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disk biçimli emniyet rondelası / kilit pulu, tespit rondelası


Explanation:
-

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 23

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disk kilit pulu


Explanation:
...

Cagdas Karatas
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 32

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Dönen diski -bu bir dişli de olabilir- kilitleyen conta, rondela ya da pul olsa gerek.


Explanation:
Dönen diski -bu bir dişli de olabilir- kilitleyen conta ya da rondela olsa gerek. Bunlar sızıntıyı (leakage) engeller, sızıntıdan 'arındırır'; onun için washer deniyor; tabi sürtünme ve basınçtan da < arındırıyorlar >

Ali Karabulut
Native speaker of: Native in TurkishTurkish