KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

reach diagram

Turkish translation: Erişim şeması


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reach diagram
Turkish translation:Erişim şeması
Entered by: Ebru Kopf

08:08 Mar 6, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / drawings related to boom
English term or phrase: reach diagram
Cümle içinde geçmiyor sadece çizimler indeksinde yer alan çizimlerden biri " General arrangement and reach diagram" olarak geçiyor. Ne olduğunu anladım ama Türkçe'sini bulamıyorum. Yardımlarınıza şimdiden teşekkürler.
Ebru Kopf
Turkey
Erişim şeması
Explanation:
related to boom dediğiniz için, burda boom benim anladığım bom ise erişim diagramıdır.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-03-06 08:35:49 GMT)
--------------------------------------------------

Tam da düşündüğüm gibi vinçin (bomun) erişim -kapasitesini- uzunluğunu (yani erişebileceği alanları) gösteren çizim, şekil, diyagram vs olsa gerek
Selected response from:

mustafa karabiber
Grading comment
Çok teşekkürler, hem size hem de size agree verenlere.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Erişim şeması
mustafa karabiber
3kapsama ya da faaliyet alanı şemasıAli Karabulut


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Erişim şeması


Explanation:
related to boom dediğiniz için, burda boom benim anladığım bom ise erişim diagramıdır.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-03-06 08:35:49 GMT)
--------------------------------------------------

Tam da düşündüğüm gibi vinçin (bomun) erişim -kapasitesini- uzunluğunu (yani erişebileceği alanları) gösteren çizim, şekil, diyagram vs olsa gerek

mustafa karabiber
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Çok teşekkürler, hem size hem de size agree verenlere.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transnirvana
19 mins
  -> Teşakkürler

agree  Cagdas Karatas: benim gördüğüm bir reach diagram örneğinde (banyolar vb. için) adamın klozetten sağa sola erişim mesafeleri yazıyodu :D
25 mins
  -> teşekkürler

agree  seawalker
25 mins
  -> teşekkürler

agree  Serkan Doğan
38 mins
  -> teşekkürler

agree  chevirmen
1 hr
  -> teşekkürler

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kapsama ya da faaliyet alanı şeması


Explanation:
Eğer bir vinç ise, bana öyle geliyor ki vincin kapsama ya da faaliyet alanı şemasından bahsediliyor.

Ali Karabulut
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish