KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

flexure closure

Turkish translation: dirsek muhafazası


15:15 Mar 29, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: flexure closure
PAntograf Seal içindeki başka bir parça..
Yasemin Açıkgün
Turkey
Turkish translation:dirsek muhafazası
Explanation:
Closure her ne kadar kapatma/Kapak gibi anlamlara geliyor olsa da aslında, closure muhafaza demektir.
Selected response from:

muratdil
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dirsek muhafazasımuratdil
2 +1büküm kapaması
Ilhan Gadis


  

Answers


26 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dirsek muhafazası


Explanation:
Closure her ne kadar kapatma/Kapak gibi anlamlara geliyor olsa da aslında, closure muhafaza demektir.

muratdil
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

41 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
büküm kapaması


Explanation:
Sanırım kapak, muhafaza gibi bir şeyden bahsedilmiyor. Bükülen yerin kaynak gibi bir işlemle kapanmasından bahsediliyor.

Dirsek kapaması da denebilir ('bunker'lerden bahsedildiğinde zaman zaman öyle de geçer) ancak büküm bence daha güzel bir kelime.

Ilhan Gadis
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mustafa karabiber
76 days
The asker has declined this answer