KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

rolling and scoring machine

Turkish translation: Merdane ve Kertme makinesi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rolling and scoring machine
Turkish translation:Merdane ve Kertme makinesi
Entered by: 1964

00:02 May 30, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanical engineering
English term or phrase: rolling and scoring machine
sakızlarla ilgili olarak kullanılan bir makina
xxxbestof1453
Merdane ve Kertme makinesi
Explanation:
Merdane ve Çentme makinesi

or
Hadde ve Kertme/Çentme Makinesi

I think that machine something like below
also Kalender and Kertme Makinesi



http://www.boschpackaging.com/rollscore-1.html
http://www.gabler-kg.de/overview/r_s_mach/rs_9.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-30 05:49:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Sakızı merdaneyle tabaka haline getirdikten sonra(merdaneleme, Kalender veya Hadde-Çekme ) tabi draje hailen dönüştürmek için eşit orantılı bölmesi gerikiyor, yani çentmesi veya kertik açması.
Kertme veya çentme yerine kesme denilebilir mi ?
Belki Kesme denilebilir ama kesme işleminde tamamen ayırma havası var, çentemede çentik atarak sadece işaretliyor. Ama kesme de denilebilir.
Yani Merdane ve Kesme makinesi de denilebilir. Ben çentme kullanırdım
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Merdane ve Kertme makinesi
1964
4Sakiz sarma ve oluk acma makinesi
Cagri Aras


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sakiz sarma ve oluk acma makinesi


Explanation:
Sakiz plakalarini yuvarlayip uzerine dikey cizgiler acan makine olmali. Benim aklima gelen oneri bu. Belki 'sakiz sarma ve centikleme makinesi' de denebilir.

Cagri Aras
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  1964: Sarma tekstilde doğrudur (rolling için) ama burada anlamını sizinde anladığız gibi merdaneleme (ayın haddelerdeki gibi) ve çentme/kesme (drajeleme için )uygundur
2 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Merdane ve Kertme makinesi


Explanation:
Merdane ve Çentme makinesi

or
Hadde ve Kertme/Çentme Makinesi

I think that machine something like below
also Kalender and Kertme Makinesi



http://www.boschpackaging.com/rollscore-1.html
http://www.gabler-kg.de/overview/r_s_mach/rs_9.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-30 05:49:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Sakızı merdaneyle tabaka haline getirdikten sonra(merdaneleme, Kalender veya Hadde-Çekme ) tabi draje hailen dönüştürmek için eşit orantılı bölmesi gerikiyor, yani çentmesi veya kertik açması.
Kertme veya çentme yerine kesme denilebilir mi ?
Belki Kesme denilebilir ama kesme işleminde tamamen ayırma havası var, çentemede çentik atarak sadece işaretliyor. Ama kesme de denilebilir.
Yani Merdane ve Kesme makinesi de denilebilir. Ben çentme kullanırdım

1964
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAVRASYA
1 hr
  -> Sağolun

agree  wish
4 hrs
  -> sağolun

agree  Emine Fougner
1 day1 hr
  -> sağolun

agree  tc1960
2 days35 mins