KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

tray handling

Turkish translation: tabla konveyör tertibatı/ tabla verme


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tray handling
Turkish translation:tabla konveyör tertibatı/ tabla verme
Entered by: Özden Arıkan

22:45 May 30, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanical
English term or phrase: tray handling
sakız için kullanılan bir rolling and scoring (sarım ve çentikleme) tertibatında yer alan tray diye bir alan ile alakalı
xxxbestof1453
Tabla konveyör tertibatı /tabla verme
Explanation:
Tabla konveyör tertibatı

Hadling için eleçleme kelimesi kullanılıyor ama çok yaygın değildir.
Rolling sarım olmamalı aca neyi saracak ? Burada kumaş topu yok sarmak için. Rolling sakız üretim işleminde kullanılan bir merdane işlemi (aşağıda da roller var ama ub taşıma için



http://www.hanter.se/mh_eng_1.htm
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Tabla konveyör tertibatı /tabla verme
1964
4 +1tabla ile taşıma
Ali Osman TEZCAN


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tabla ile taşıma


Explanation:


Tabla (tepsi) ile taşıma

Ali Osman TEZCAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
7 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Tabla konveyör tertibatı /tabla verme


Explanation:
Tabla konveyör tertibatı

Hadling için eleçleme kelimesi kullanılıyor ama çok yaygın değildir.
Rolling sarım olmamalı aca neyi saracak ? Burada kumaş topu yok sarmak için. Rolling sakız üretim işleminde kullanılan bir merdane işlemi (aşağıda da roller var ama ub taşıma için



http://www.hanter.se/mh_eng_1.htm

1964
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 108

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
1 hr
  -> sağolun

agree  xxxAVRASYA
1 hr
  -> sağolun

agree  wish
1 hr
  -> sağolun