KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

main enclosure / enclosure

Turkish translation: Kutu, muhafaza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:main enclosure / enclosure
Turkish translation:Kutu, muhafaza
Entered by: 1964

12:47 May 31, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanical
English term or phrase: main enclosure / enclosure
merdane ve çentikleme makinası içerisinde geçen bir ünite..
xxxbestof1453
Kutu, muhafaza
Explanation:
Makine ünitesi
fransızca grubunda buna benzer bir şey sormuşlardı
Enclosure kutu veya muhafaza demek içinde çeşitli aksam vardır.
Ana kutu deniyebilir. veya Ana ünite /muhafaza veya "mahfaza "

Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Kutu, muhafaza
1964
3ana şalter kutusu/güç kaynağı kutusub_gai


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Kutu, muhafaza


Explanation:
Makine ünitesi
fransızca grubunda buna benzer bir şey sormuşlardı
Enclosure kutu veya muhafaza demek içinde çeşitli aksam vardır.
Ana kutu deniyebilir. veya Ana ünite /muhafaza veya "mahfaza "



1964
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 108
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
7 hrs
  -> sağolun

agree  xxxAVRASYA
2 days18 hrs
  -> sağolun

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ana şalter kutusu/güç kaynağı kutusu


Explanation:
Main sözcüğünün elektrik aksmlarındaki karşılıklarından birkaçı "ana şalter" ve "güç kaynağıdır." pek emin olmamakla birlikte merdane ve çentikleme makinasının elektrik kaynağının olduğu kutuya (eğer öyle bir kutu varsa tabii!) referans vererek yukardaki karşılıkları öneriyorum.

b_gai
Turkey