KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

backup

Turkish translation: emniyet, destek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:backup
Turkish translation:emniyet, destek
Entered by: 1964

19:25 May 31, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanical
English term or phrase: backup
TRAY TRANSPORT BACKUP BETWEEN TRAY-CARRIAGE and TRAY-STACKER

ifadesindeki backup ile nakilin ters yönde mi gerçekleştirildiği ifade ediliyor acaba teşekkür ederim
xxxbestof1453
emniyet, destek
Explanation:
tabla nakil desteği veya emniyeti (her isiki olabilir hareket sırasında emniyeti sağlamak için bir destek ızgarası veya sistemi olabilir ?)
yedekleme kelimesi backup için var ama burada uymuyor sanırım


--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-31 19:43:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Taşpınar Backup terimini taşmaya karşı korunma olarak almış
(protection) ama
destek en muhtemel
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6emniyet, destek
1964
4 +1YedeklemeRuyem
4Yedek tabla nakli - tabla nakil desteği
murat karahan


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
emniyet, destek


Explanation:
tabla nakil desteği veya emniyeti (her isiki olabilir hareket sırasında emniyeti sağlamak için bir destek ızgarası veya sistemi olabilir ?)
yedekleme kelimesi backup için var ama burada uymuyor sanırım


--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-31 19:43:49 (GMT)
--------------------------------------------------

Taşpınar Backup terimini taşmaya karşı korunma olarak almış
(protection) ama
destek en muhtemel

1964
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 108
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ayse White: backup, bence de destek anlaminda
21 mins
  -> Sağolun, sanırım öyle

agree  murat karahan: tabla nakil desteği olabilir
55 mins
  -> Sağolun

agree  Emine Fougner
1 hr
  -> sağolun

agree  AZRA AKARTUNA
2 hrs
  -> Sağolun

agree  b_gai
2 hrs
  -> sağolun

agree  xxxAVRASYA
2 days11 hrs
  -> sağolun

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Yedekleme


Explanation:
Tabla naklinin yedeklenmesi.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-31 19:48:19 (GMT)
--------------------------------------------------

Ya da nakil işleminin

Ruyem
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964: Ama yedekleme uymuyor
21 mins
  -> Bağlam biraz daha geniş tutulmuş olsa, karar vermek daha kolay olurdu diye düşünüyorum, tereddüdünüze katılıyorum. Teşekkürler

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Yedek tabla nakli - tabla nakil desteği


Explanation:
Bana göre burada kastedilen tabla taşıyıcı ile tabla istifçi arasında yedek bir tabla nakil ünitesinin varlığı. Özellikle between sözcüğü buna işaret ayrıca "backup" isim haliyle düşünüldüğünde yedek ya da destek olarak karşımıza çıkıyor

murat karahan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish