KudoZ home » English to Turkish » Mechanics / Mech Engineering

leistung sheet

Turkish translation: iyi de onu çeviriyor musunz ?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:leistung sheet
Turkish translation:iyi de onu çeviriyor musunz ?
Entered by: 1964

19:39 May 31, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / mechanical
English term or phrase: leistung sheet
R+S MACHINE IN OPERATION/*R*/Actual speed: /*V:3 n25_18_leistung_sheets NOFILL FIX:0*/ sheets/min

bağlam olarak maalesef sadece elimde bunlar var..bu sistem sakız fabrikasyonunda kullanılan merdane ve çentikleme makinası içerisinde kullanılıyor
xxxbestof1453
iyi de onu çeviriyor musunz ?
Explanation:
o arakiler var mı _ ___
n25_18_leistung_sheets NOFILL FIX:0*/ sheets/min
orada çevirecek birşey göremiyorum ben
aynen bırakılması gerekebilir
dosya ismine veya path ismine benziyor ?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-31 21:28:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Arkadaşım sanırım o sistemin makro komutlarıyla ilgili
Makro /Macro diye bir şey geçiyormu ?
Bu sorduğun acaba prompt mu ediliyor her halükarda eğer yazdığın gibiyse en fazla yanına benim diğer yanıtımdra dediğim performans/randıman vb.. yazabilirsin.
Ama eğer bu makro komutuysa hiç bir şey yazmasanız daha iyi olur.
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3iyi de onu çeviriyor musunz ?
1964
4 +1randıman sayfası
Ali Osman TEZCAN


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
iyi de onu çeviriyor musunz ?


Explanation:
o arakiler var mı _ ___
n25_18_leistung_sheets NOFILL FIX:0*/ sheets/min
orada çevirecek birşey göremiyorum ben
aynen bırakılması gerekebilir
dosya ismine veya path ismine benziyor ?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-31 21:28:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Arkadaşım sanırım o sistemin makro komutlarıyla ilgili
Makro /Macro diye bir şey geçiyormu ?
Bu sorduğun acaba prompt mu ediliyor her halükarda eğer yazdığın gibiyse en fazla yanına benim diğer yanıtımdra dediğim performans/randıman vb.. yazabilirsin.
Ama eğer bu makro komutuysa hiç bir şey yazmasanız daha iyi olur.

1964
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 108
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
37 mins
  -> Sağolun

agree  AZRA AKARTUNA
1 hr
  -> sağolun

agree  xxxAVRASYA
2 days11 hrs
  -> sağolun

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
randıman sayfası


Explanation:


"leistung" sözcüğü Almanca'da randıman, verim anlamına gelmektedir. Çalıştığınız makinenin Alman kökenli olması muhtemel.

R+S MAKİNE ÇALIŞIRKEN/*R*/Fiili sürat: /*V:3 n25_18_randıman_tablası BOŞ SABİTLEME:0*/ dakikadaki tabla sayısı

Bunları siz konunun ve makinenin özelliklerine göre saptayabilirsiniz.





Ali Osman TEZCAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nezih Doğu: Doğru. Ama bir macro komutu olması halinde aynen bırakmak, altına açıklayıcı bilgi (sizinki gibi) vermek gerekir diye düşünüyorum
1 day14 hrs